TM | Nazwa | Moc | Celność | Cel. efektu | Opis |
TM 1 |
![]() ![]() |
80 | 85 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 2 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 0 | 2 turowy. W pierwszej ładuje się potem atakuje. |
TM 3 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 2 poziomy. |
TM 4 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki |
TM 5 |
![]() ![]() |
120 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 6 |
![]() ![]() |
0 | 90 | 100 | Jeśli trafi to zatruwa przeciwnika. |
TM 7 |
![]() ![]() |
100000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
TM 8 |
![]() ![]() |
85 | 90 | 30 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użył Mimic, wtedy celność 100% i moc x2. |
TM 9 |
![]() ![]() |
90 | 85 | 100 | 25% recoila. |
TM 10 |
![]() ![]() |
120 | 100 | 0 | Zadaje 33 obrażeń zwrotnych. |
TM 11 |
![]() ![]() |
65 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika. |
TM 12 |
![]() ![]() |
40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 13 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
TM 14 |
![]() ![]() |
110 | 70 | 10 | 10% sznas na zamrożenie. |
TM 15 |
![]() ![]() |
150 | 90 | 0 | Odpoczywa w 2 rundzie regenerując siły. |
TM 16 |
![]() ![]() |
40 | 100 | 100 | Za każde użycie dodaje niewielka ilość ¥. |
TM 17 |
![]() ![]() |
80 | 80 | 100 | 25% recoila. |
TM 18 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 100 | Odbija ataki fizyczne z podwójną mocą. |
TM 19 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | lvl przeciwnika=ilość obrażen zadanych |
TM 20 |
![]() ![]() |
20 | 100 | 100 | Zwiększa atak o 1 poziom. |
TM 21 |
![]() ![]() |
40 | 100 | 100 | Regeneruje 50% używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 22 |
![]() ![]() |
120 | 100 | 0 | W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. |
TM 23 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia w postaci 40 HP. |
TM 24 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Nie paraliżuje elektryczne |
TM 25 |
![]() ![]() |
110 | 70 | 30 | 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 26 |
![]() ![]() |
100 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik używa dig zadaje 2x więcej dmg. |
TM 27 |
![]() ![]() |
100000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
TM 28 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 0 | Atak dwurundowy, w 1 się zakopujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Podczas zakopania moc Earthquake i Magnitude x2. |
TM 29 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika. |
TM 30 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 50 | Ucieka z pola walki, no chyba że jest w pułapce |
TM 31 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki. |
TM 32 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa uniki o 1 stopień. |
TM 33 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Ataki fizyczne przez 5 tur, zadają 50% obrażeń. |
TM 34 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Od 3 do 5 rund zbiera obrażenia by potem zwrócić je z podwójną mocą. |
TM 35 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Używa losowego ataku. Typ, celność, moc zależne od ataku, którego używamy. |
TM 36 |
![]() ![]() |
200 | 100 | 100 | 30% recoila używającemu. |
TM 37 |
![]() ![]() |
100 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 38 |
![]() ![]() |
110 | 85 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
TM 39 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Nigdy nie pudłuje |
TM 40 |
![]() ![]() |
130 | 100 | 100 | W pierwszej turze zwiększa obrone o 1 poziom w drugiej atakuje |
TM 41 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Leczy 50% aktualnego hp używającemu. |
TM 42 |
![]() ![]() |
100 | 100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 43 |
![]() ![]() |
140 | 90 | 30 | Najpierw zbiera energie potem atakuje<br /> 30% szans na potkniecie przeciwnika. |
TM 44 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Usypiamy na 1 rundę + 1 na obudzenie się, regenerujemy 100% aktualnego hp. |
TM 45 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. Nie działa na elektryki |
TM 46 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0, 5 poziomu używającego do 1, 5. Losowo. |
TM 47 |
![]() ![]() |
250 | 100 | 100 | 50% obrażeń jako recoil. |
TM 48 |
![]() ![]() |
75 | 90 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
TM 49 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 20 | 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 50 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Używa 25% MaksHP i tworzy substytut z ilością HP jaką pok zużył+1HP. Ma on te same staty i typu, wszelkie ataki i zmiany stanu przyjmuje substytut, nie przyjmuje recoila (trafia w właściewego poka). Nie blokuje wszystkiego |
TM 51 |
![]() ![]() |
100 | 50 | 100 | Jeśli trafi, otępia. |
TM 52 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
TM 53 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Jeśli pokemon jest typu duch zabiera mu 50% hp i rzuca klątwę na przeciwnika (zabierającą 1/4HP), lecz jeśli jest to inny typ zwiększa obronę i sp obronę o 1 stopień zmniejszając szybkość. |
TM 54 |
![]() ![]() |
30 | 90 | 0 | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1, 5-2 raz.<br /> Jeśli przeciwnik użył Defense Curl mox x2. |
TM 55 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki. |
TM 56 |
![]() ![]() |
120 | 50 | 100 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
TM 57 |
![]() ![]() |
40 | 100 | 50 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 58 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia). |
TM 59 |
![]() ![]() |
110 | 70 | 30 | Trafia podczas lotu (Fly, Bounce, Sky Drop). |
TM 60 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Wywołuje słoneczko na 5 tur (pogoda) |
TM 61 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zmniejsza uniki przeciwnika o 2 poziomy. |
TM 62 |
![]() ![]() |
50 | 100 | 0 | Może zostać użyty tylko jak user śpi, 30% na potknięcie |
TM 63 |
![]() ![]() |
55 | 95 | 0 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 64 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Chroni używającego przed obrażeniami na 1 rundę. |
TM 65 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Powoduje opady deszczu. |
TM 66 |
![]() ![]() |
75 | 100 | 100 | Regeneruje 50% zadanych obrażeń. |
TM 67 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Przy ataku kończącym zostawia userowi 1 HP. |
TM 68 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to przeciwieństwo return. |
TM 69 |
![]() ![]() |
100 | 75 | 10 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
TM 70 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie. |
TM 71 |
![]() ![]() |
zroznicowana | 100 | 0 | Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. |
TM 72 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 20 | 20% szans na obniżenie sp. obrony. |
TM 73 |
![]() ![]() |
20 | 100 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
TM 74 |
![]() ![]() |
75 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
TM 75 |
![]() ![]() |
0 | 90 | 100 | Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy i otępia go. |
TM 76 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Jeśli użytkownik śpi, to atakuje losowym nauczonym atakiem. |
TM 77 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
TM 78 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Tworzy burze piaskową na 5 tur. |
TM 79 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę o 1 poziom. Jeśli potem przeciwnik użyje Rollout lub Ice Ball to moc x2. |
TM 80 |
![]() ![]() |
75 | 100 | 10 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 81 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Chroni przed atakami przez 1 rundę. |
TM 82 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Wprowadza przeciwnika w stan zakochania. |
TM 83 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 100 | Kradnie trzymany item |
TM 84 |
![]() ![]() |
70 | 90 | 10 | 10% szans na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom. |
TM 85 |
![]() ![]() |
75 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
TM 86 |
![]() ![]() |
0 | 95 | 0 | Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95. Zaczyna od 40 mocy, kończy na 160. |
TM 87 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik śpi, traci 25% aktualnego zdrowia co rundę. |
TM 88 |
![]() ![]() |
150 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jeśli przeciwnik zada obrażenia przed nami, wtedy potyka się i nie używa Focusa. |
TM 89 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 90 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 20 | 20% szans na otępienie przeciwnika. |
TM 91 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa sp. atak i sp. obronę o 1 stopień. |
TM 92 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Sprawia że zaczyna padać grad - "pogoda". |
TM 93 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i obronę o 1 stopień. |
TM 94 |
![]() ![]() |
25 | 100 | 0 | Atakuje do 5x w ciągu tury. Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
TM 95 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych na 3 tury |
TM 96 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zmniejsza o połowę zadane obrażenia specjalne na 8 tur. |
TM 97 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan tj. paraliż, otępienie itd. na 5 tur. |
TM 98 |
![]() ![]() |
75 | 100 | 100 | Usuwa działanie reflect i barrier. |
TM 99 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 100 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
TM 101 |
![]() ![]() |
60 | 95 | 80 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 102 |
![]() ![]() |
60 | 0 | 0 | Ignoruje statystyki uniku i celności. Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów Dive, Dig, Fly, Bounce, Sky Drop i Shadow Force. |
TM 103 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | Nie pozwala na użycie tego samego ataku 2x pod rząd |
TM 104 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 0 | Podstawowa moc 70 jeśli jest sparaliżowany/zatruty/podpalony 140. |
TM 105 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 30 | Zależnie od terenu ma 30% na zrobienie czegoś. |
TM 106 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Zamienia Ability |
TM 107 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Kradnie efekt następnego ataku |
TM 108 |
![]() ![]() |
130 | 90 | 0 | Zmniejsza sp. atak używającego o 2 poziomy. |
TM 109 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Regeneruje 50% hp używającemu. jeśli przeciwnik ma typ lot to na czas użycie roosta traci go. |
TM 110 |
![]() ![]() |
120 | 70 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony o 1 poziom. |
TM 111 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziomy. |
TM 112 |
![]() ![]() |
40 | 100 | 0 | Ten atak nie może zakończyć walki. Zawsze zostawia przeciwnika z 1hp. |
TM 113 |
![]() ![]() |
65 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 114 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 115 |
![]() ![]() |
50 | 90 | 70 | 70% szans na zwiększenie sp. ataku o 1 stopień. |
TM 116 |
![]() ![]() |
85 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 117 |
![]() ![]() |
75 | 100 | 100 | 50% obrażeń zamienia w hp dla użytkownika. |
TM 118 |
![]() ![]() |
0 | 85 | 100 | Jeśli trafi, podpala przeciwnika. Nie działa na ogniste |
TM 119 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 10 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników. |
TM 120 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | Uniemożliwia użycie itemu przez 5 rund. |
TM 121 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 122 |
![]() ![]() |
50 | 100 | 0 | Jeśli użytkownik zaatakuje szybciej moc x2. |
TM 123 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Zamienia się trzymanymi itemami z przeciwnikiem. |
TM 124 |
![]() ![]() |
150 | 90 | 0 | Atak 2 turowy (najpierw cios potem odpoczywa). |
TM 125 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
TM 126 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
TM 127 |
![]() ![]() |
100 | 80 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 128 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jesli użytkownik dostał jakieś obrażenia w danej rundzie moc x2 |
TM 129 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | moc=25x(speed cela ÷ speed usera) maks 150 moc. |
TM 130 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Atak zadaje obrązenia gdy przeciwnik chce zmienić pokemona i obrażenia zależą od odporności przeciwnika: 0,3 - 3,125%HP 0,5-6,25% 1-12,5% 2-25% 4-50% |
TM 131 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zmniejsza sp. atak przeciwnika o 2 stopnie. |
TM 132 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 20 | Szansa na potknięcie. |
TM 133 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 134 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Moc typ i celności określe się na podstawie trzymanej jagody |
TM 135 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie. |
TM 136 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 0 | 0,1-9,9 kg - 20 moc 10,0 - 24,9 - 40 moc 25 - 49,9 - 60 moc 50,0 - 99,9 - 100 moc 120 lub więcej - 120 moc |
TM 137 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 138 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki |
TM 139 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 140 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | Obniza speed pokemona który pierwszy zaatakuje |
TM 141 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i celność o 1 poziom. |
TM 142 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 10 | Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika. |
TM 143 |
![]() ![]() |
65 | 100 | 0 | Uderza dwa razy na rundę, moc x2 jeśli przeciwnik jest otruty |
TM 144 |
![]() ![]() |
0 | 100 | 100 | Dodaje odpornośc na ziemie, Spikes, Toxic Spikes, Arena Trap. Inne ruchy oprócz KO zawsze trafiają |
TM 145 |
![]() ![]() |
50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 146 |
![]() ![]() |
95 | 100 | 100 | 100% szans na zatrucie przeciwnika. |
TM 147 |
![]() ![]() |
50 | 100 | 100 | Zwiększa szybkość o 1 poziom. |
TM 148 |
![]() ![]() |
65 | 100 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 149 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 150 |
![]() ![]() |
40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 151 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 30 | 30% szans na podpalenie. |
TM 152 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | 2-turowy. W pierwszej rundzie leci (nietykalny) w drugiej atakuje |
TM 153 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | 0 |
TM 154 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Wybrany przeciwnik atakuje jako ostatni. |
TM 155 |
![]() ![]() |
55 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 156 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 157 |
![]() ![]() |
70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 158 |
![]() ![]() |
50 | 100 | 100 | Zmniejsza sp atak przeciwnika o 1 poziom. |
TM 159 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 160 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 0 | 0 |
TM 161 |
![]() ![]() |
60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 162 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i sp a używającego o 1 stopien. |
TM 163 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 100 | 25% recoila. |
TM 164 |
![]() ![]() |
55 | 95 | 0 | Zmniejsza sp.a przeciwnika o 1 poziom |
TM 165 |
![]() ![]() |
60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 166 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia |
TM 167 |
![]() ![]() |
20 | 100 | 0 | Przez 2-5 tur zabiera 1/8hp przeciwnikowi |
TM 168 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Typ losowany z wszystkich dostępnych. |
TM 169 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 30 | 50% zadanych obrażeń do hp. |
TM 170 |
![]() ![]() |
60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 171 |
![]() ![]() |
70 | 0 | 100 | Zawsze trafia. |
TM 172 |
![]() ![]() |
90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 173 |
![]() ![]() |
80 | 100 | 20 | 20% na potkniecie |
TM 174 |
![]() ![]() |
0 | 0 | 100 | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 50%. Działa na 5 tur. |