TM | Nazwa | Moc | Celność | Cel. efektu | Opis |
TM 1 | Mega Punch | 80 | 85 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 2 | Razor Wind | 80 | 100 | 0 | 2 turowy. W pierwszej ładuje się potem atakuje. |
TM 3 | Swords Dance | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 2 poziomy. |
TM 4 | Whirlwind | 0 | 0 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki |
TM 5 | Mega Kick | 120 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 6 | Toxic | 0 | 90 | 100 | Jeśli trafi to zatruwa przeciwnika. |
TM 7 | Horn Drill | 100000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
TM 8 | Body Slam | 85 | 90 | 30 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użył Mimic, wtedy celność 100% i moc x2. |
TM 9 | Take Down | 90 | 85 | 100 | 25% recoila. |
TM 10 | Double-Edge | 120 | 100 | 0 | Zadaje 33 obrażeń zwrotnych. |
TM 11 | Bubble Beam | 65 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika. |
TM 12 | Water Gun | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 13 | Ice Beam | 90 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
TM 14 | Blizzard | 110 | 70 | 10 | 10% sznas na zamrożenie. |
TM 15 | Hyper Beam | 150 | 90 | 0 | Odpoczywa w 2 rundzie regenerując siły. |
TM 16 | Pay Day | 40 | 100 | 100 | Za każde użycie dodaje niewielka ilość ¥. |
TM 17 | Submission | 80 | 80 | 100 | 25% recoila. |
TM 18 | Counter | 0 | 100 | 100 | Odbija ataki fizyczne z podwójną mocą. |
TM 19 | Seismic Toss | 0 | 100 | 0 | lvl przeciwnika=ilość obrażen zadanych |
TM 20 | Rage | 20 | 100 | 100 | Zwiększa atak o 1 poziom. |
TM 21 | Mega Drain | 40 | 100 | 100 | Regeneruje 50% używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 22 | Solar Beam | 120 | 100 | 0 | W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. |
TM 23 | Dragon Rage | 0 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia w postaci 40 HP. |
TM 24 | Thunderbolt | 90 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Nie paraliżuje elektryczne |
TM 25 | Thunder | 110 | 70 | 30 | 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 26 | Earthquake | 100 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik używa dig zadaje 2x więcej dmg. |
TM 27 | Fissure | 100000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
TM 28 | Dig | 80 | 100 | 0 | Atak dwurundowy, w 1 się zakopujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Podczas zakopania moc Earthquake i Magnitude x2. |
TM 29 | Psychic | 90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika. |
TM 30 | Teleport | 0 | 0 | 50 | Ucieka z pola walki, no chyba że jest w pułapce |
TM 31 | Mimic | 0 | 0 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki. |
TM 32 | Double Team | 0 | 0 | 100 | Zwiększa uniki o 1 stopień. |
TM 33 | Reflect | 0 | 0 | 100 | Ataki fizyczne przez 5 tur, zadają 50% obrażeń. |
TM 34 | Bide | 0 | 0 | 100 | Od 3 do 5 rund zbiera obrażenia by potem zwrócić je z podwójną mocą. |
TM 35 | Metronome | 0 | 0 | 0 | Używa losowego ataku. Typ, celność, moc zależne od ataku, którego używamy. |
TM 36 | Self-Destruct | 200 | 100 | 100 | 30% recoila używającemu. |
TM 37 | Egg Bomb | 100 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 38 | Fire Blast | 110 | 85 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
TM 39 | Swift | 60 | 100 | 0 | Nigdy nie pudłuje |
TM 40 | Skull Bash | 130 | 100 | 100 | W pierwszej turze zwiększa obrone o 1 poziom w drugiej atakuje |
TM 41 | Soft-Boiled | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% aktualnego hp używającemu. |
TM 42 | Dream Eater | 100 | 100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 43 | Sky Attack | 140 | 90 | 30 | Najpierw zbiera energie potem atakuje<br /> 30% szans na potkniecie przeciwnika. |
TM 44 | Rest | 0 | 0 | 100 | Usypiamy na 1 rundę + 1 na obudzenie się, regenerujemy 100% aktualnego hp. |
TM 45 | Thunder Wave | 0 | 100 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. Nie działa na elektryki |
TM 46 | Psywave | 0 | 100 | 0 | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0, 5 poziomu używającego do 1, 5. Losowo. |
TM 47 | Explosion | 250 | 100 | 100 | 50% obrażeń jako recoil. |
TM 48 | Rock Slide | 75 | 90 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
TM 49 | Tri Attack | 80 | 100 | 20 | 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 50 | Substitute | 0 | 0 | 0 | Używa 25% MaksHP i tworzy substytut z ilością HP jaką pok zużył+1HP. Ma on te same staty i typu, wszelkie ataki i zmiany stanu przyjmuje substytut, nie przyjmuje recoila (trafia w właściewego poka). Nie blokuje wszystkiego |
TM 51 | Dynamic Punch | 100 | 50 | 100 | Jeśli trafi, otępia. |
TM 52 | Headbutt | 70 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
TM 53 | Curse | 0 | 0 | 100 | Jeśli pokemon jest typu duch zabiera mu 50% hp i rzuca klątwę na przeciwnika (zabierającą 1/4HP), lecz jeśli jest to inny typ zwiększa obronę i sp obronę o 1 stopień zmniejszając szybkość. |
TM 54 | Rollout | 30 | 90 | 0 | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1, 5-2 raz.<br /> Jeśli przeciwnik użył Defense Curl mox x2. |
TM 55 | Roar | 0 | 0 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki. |
TM 56 | Zap Cannon | 120 | 50 | 100 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
TM 57 | Rock Smash | 40 | 100 | 50 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 58 | Psych Up | 0 | 0 | 100 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia). |
TM 59 | Hurricane | 110 | 70 | 30 | Trafia podczas lotu (Fly, Bounce, Sky Drop). |
TM 60 | Sunny Day | 0 | 0 | 0 | Wywołuje słoneczko na 5 tur (pogoda) |
TM 61 | Sweet Scent | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza uniki przeciwnika o 2 poziomy. |
TM 62 | Snore | 50 | 100 | 0 | Może zostać użyty tylko jak user śpi, 30% na potknięcie |
TM 63 | Icy Wind | 55 | 95 | 0 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 64 | Protect | 0 | 0 | 100 | Chroni używającego przed obrażeniami na 1 rundę. |
TM 65 | Rain Dance | 0 | 0 | 100 | Powoduje opady deszczu. |
TM 66 | Giga Drain | 75 | 100 | 100 | Regeneruje 50% zadanych obrażeń. |
TM 67 | Endure | 0 | 0 | 100 | Przy ataku kończącym zostawia userowi 1 HP. |
TM 68 | Frustration | 0 | 100 | 0 | Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to przeciwieństwo return. |
TM 69 | Iron Tail | 100 | 75 | 10 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
TM 70 | Dragon Breath | 60 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie. |
TM 71 | Return | zroznicowana | 100 | 0 | Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. |
TM 72 | Shadow Ball | 80 | 100 | 20 | 20% szans na obniżenie sp. obrony. |
TM 73 | Mud-Slap | 20 | 100 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
TM 74 | Ice Punch | 75 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
TM 75 | Swagger | 0 | 90 | 100 | Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy i otępia go. |
TM 76 | Sleep Talk | 0 | 0 | 100 | Jeśli użytkownik śpi, to atakuje losowym nauczonym atakiem. |
TM 77 | Sludge Bomb | 90 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
TM 78 | Sandstorm | 0 | 0 | 0 | Tworzy burze piaskową na 5 tur. |
TM 79 | Defense Curl | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę o 1 poziom. Jeśli potem przeciwnik użyje Rollout lub Ice Ball to moc x2. |
TM 80 | Thunder Punch | 75 | 100 | 10 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 81 | Detect | 0 | 0 | 100 | Chroni przed atakami przez 1 rundę. |
TM 82 | Attract | 0 | 0 | 100 | Wprowadza przeciwnika w stan zakochania. |
TM 83 | Thief | 60 | 100 | 100 | Kradnie trzymany item |
TM 84 | Steel Wing | 70 | 90 | 10 | 10% szans na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom. |
TM 85 | Fire Punch | 75 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
TM 86 | Fury Cutter | 0 | 95 | 0 | Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95. Zaczyna od 40 mocy, kończy na 160. |
TM 87 | Nightmare | 0 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik śpi, traci 25% aktualnego zdrowia co rundę. |
TM 88 | Focus Punch | 150 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jeśli przeciwnik zada obrażenia przed nami, wtedy potyka się i nie używa Focusa. |
TM 89 | Dragon Claw | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 90 | Water Pulse | 60 | 100 | 20 | 20% szans na otępienie przeciwnika. |
TM 91 | Calm Mind | 0 | 0 | 100 | Zwiększa sp. atak i sp. obronę o 1 stopień. |
TM 92 | Hail | 0 | 0 | 100 | Sprawia że zaczyna padać grad - "pogoda". |
TM 93 | Bulk Up | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i obronę o 1 stopień. |
TM 94 | Bullet Seed | 25 | 100 | 0 | Atakuje do 5x w ciągu tury. Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
TM 95 | Taunt | 0 | 0 | 100 | Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych na 3 tury |
TM 96 | Light Screen | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza o połowę zadane obrażenia specjalne na 8 tur. |
TM 97 | Safeguard | 0 | 0 | 100 | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan tj. paraliż, otępienie itd. na 5 tur. |
TM 98 | Brick Break | 75 | 100 | 100 | Usuwa działanie reflect i barrier. |
TM 99 | Shock Wave | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 100 | Flamethrower | 90 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
TM 101 | Rock Tomb | 60 | 95 | 80 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 102 | Aerial Ace | 60 | 0 | 0 | Ignoruje statystyki uniku i celności. Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów Dive, Dig, Fly, Bounce, Sky Drop i Shadow Force. |
TM 103 | Torment | 0 | 100 | 0 | Nie pozwala na użycie tego samego ataku 2x pod rząd |
TM 104 | Facade | 70 | 100 | 0 | Podstawowa moc 70 jeśli jest sparaliżowany/zatruty/podpalony 140. |
TM 105 | Secret Power | 70 | 100 | 30 | Zależnie od terenu ma 30% na zrobienie czegoś. |
TM 106 | Skill Swap | 0 | 0 | 0 | Zamienia Ability |
TM 107 | Snatch | 0 | 0 | 0 | Kradnie efekt następnego ataku |
TM 108 | Overheat | 130 | 90 | 0 | Zmniejsza sp. atak używającego o 2 poziomy. |
TM 109 | Roost | 0 | 0 | 100 | Regeneruje 50% hp używającemu. jeśli przeciwnik ma typ lot to na czas użycie roosta traci go. |
TM 110 | Focus Blast | 120 | 70 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony o 1 poziom. |
TM 111 | Energy Ball | 90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziomy. |
TM 112 | False Swipe | 40 | 100 | 0 | Ten atak nie może zakończyć walki. Zawsze zostawia przeciwnika z 1hp. |
TM 113 | Brine | 65 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 114 | Fling | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 115 | Charge Beam | 50 | 90 | 70 | 70% szans na zwiększenie sp. ataku o 1 stopień. |
TM 116 | Dragon Pulse | 85 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 117 | Drain Punch | 75 | 100 | 100 | 50% obrażeń zamienia w hp dla użytkownika. |
TM 118 | Will-O-Wisp | 0 | 85 | 100 | Jeśli trafi, podpala przeciwnika. Nie działa na ogniste |
TM 119 | Silver Wind | 60 | 100 | 10 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników. |
TM 120 | Embargo | 0 | 100 | 0 | Uniemożliwia użycie itemu przez 5 rund. |
TM 121 | Shadow Claw | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 122 | Payback | 50 | 100 | 0 | Jeśli użytkownik zaatakuje szybciej moc x2. |
TM 123 | Recycle | 0 | 0 | 0 | Zamienia się trzymanymi itemami z przeciwnikiem. |
TM 124 | Giga Impact | 150 | 90 | 0 | Atak 2 turowy (najpierw cios potem odpoczywa). |
TM 125 | Rock Polish | 0 | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
TM 126 | Flash | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
TM 127 | Stone Edge | 100 | 80 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 128 | Avalanche | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jesli użytkownik dostał jakieś obrażenia w danej rundzie moc x2 |
TM 129 | Gyro Ball | 0 | 100 | 0 | moc=25x(speed cela ÷ speed usera) maks 150 moc. |
TM 130 | Stealth Rock | 0 | 0 | 0 | Atak zadaje obrązenia gdy przeciwnik chce zmienić pokemona i obrażenia zależą od odporności przeciwnika: 0,3 - 3,125%HP 0,5-6,25% 1-12,5% 2-25% 4-50% |
TM 131 | Captivate | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza sp. atak przeciwnika o 2 stopnie. |
TM 132 | Dark Pulse | 80 | 100 | 20 | Szansa na potknięcie. |
TM 133 | X-Scissor | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 134 | Natural Gift | 0 | 0 | 0 | Moc typ i celności określe się na podstawie trzymanej jagody |
TM 135 | Poison Jab | 80 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie. |
TM 136 | Grass Knot | 0 | 100 | 0 | 0,1-9,9 kg - 20 moc 10,0 - 24,9 - 40 moc 25 - 49,9 - 60 moc 50,0 - 99,9 - 100 moc 120 lub więcej - 120 moc |
TM 137 | Pluck | 60 | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 138 | U-turn | 70 | 100 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki |
TM 139 | Flash Cannon | 80 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziom. |
TM 140 | Trick Room | 0 | 0 | 0 | Obniza speed pokemona który pierwszy zaatakuje |
TM 141 | Hone Claws | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i celność o 1 poziom. |
TM 142 | Psyshock | 80 | 100 | 10 | Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika. |
TM 143 | Venoshock | 65 | 100 | 0 | Uderza dwa razy na rundę, moc x2 jeśli przeciwnik jest otruty |
TM 144 | Telekinesis | 0 | 100 | 100 | Dodaje odpornośc na ziemie, Spikes, Toxic Spikes, Arena Trap. Inne ruchy oprócz KO zawsze trafiają |
TM 145 | Smack Down | 50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 146 | Sludge Wave | 95 | 100 | 100 | 100% szans na zatrucie przeciwnika. |
TM 147 | Flame Charge | 50 | 100 | 100 | Zwiększa szybkość o 1 poziom. |
TM 148 | Low Sweep | 65 | 100 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 149 | Round | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 150 | Echoed Voice | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 151 | Scald | 80 | 100 | 30 | 30% szans na podpalenie. |
TM 152 | Sky Drop | 60 | 100 | 0 | 2-turowy. W pierwszej rundzie leci (nietykalny) w drugiej atakuje |
TM 153 | BRAK | 0 | 0 | 0 | 0 |
TM 154 | Quash | 0 | 0 | 100 | Wybrany przeciwnik atakuje jako ostatni. |
TM 155 | Acrobatics | 55 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 156 | Retaliate | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 157 | Volt Switch | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 158 | Struggle Bug | 50 | 100 | 100 | Zmniejsza sp atak przeciwnika o 1 poziom. |
TM 159 | Bulldoze | 60 | 100 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
TM 160 | BRAK | 0 | 0 | 0 | 0 |
TM 161 | Dragon Tail | 60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 162 | Work Up | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i sp a używającego o 1 stopien. |
TM 163 | Wild Charge | 90 | 100 | 100 | 25% recoila. |
TM 164 | Snarl | 55 | 95 | 0 | Zmniejsza sp.a przeciwnika o 1 poziom |
TM 165 | Frost Breath | 60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 166 | Dazzling Gleam | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia |
TM 167 | Infestation | 20 | 100 | 0 | Przez 2-5 tur zabiera 1/8hp przeciwnikowi |
TM 168 | Hidden Power | 60 | 100 | 0 | Typ losowany z wszystkich dostępnych. |
TM 169 | Leech Life | 80 | 100 | 30 | 50% zadanych obrażeń do hp. |
TM 170 | Brutal Swing | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 171 | Smart Strike | 70 | 0 | 100 | Zawsze trafia. |
TM 172 | Surf | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
TM 173 | Waterfall | 80 | 100 | 20 | 20% na potkniecie |
TM 174 | Aurora Veil | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 50%. Działa na 5 tur. |