Przyrosty | Pokemony | Wyprawy | Ataki | TM | Poradnik | BBCode chat

TM Nazwa Moc Celność Cel. efektu Opis
TM 1   Mega Punch 80 85 0 Zadaje obrażenia.
TM 2   Razor Wind 80 100 0 2 turowy. W pierwszej ładuje się potem atakuje.
TM 3   Swords Dance 0 0 100 Zwiększa atak używającego o 2 poziomy.
TM 4   Whirlwind 0 0 0 Wyrzuca przeciwnika z walki
TM 5   Mega Kick 120 75 0 Zadaje obrażenia.
TM 6   Toxic 0 90 100 Jeśli trafi to zatruwa przeciwnika.
TM 7   Horn Drill 100000 10 0 Atak K.O.
TM 8   Body Slam 85 90 30 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użył Mimic, wtedy celność 100% i moc x2.
TM 9   Take Down 90 85 100 25% recoila.
TM 10   Double-Edge 120 100 0 Zadaje 33 obrażeń zwrotnych.
TM 11   Bubble Beam 65 100 10 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika.
TM 12   Water Gun 40 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 13   Ice Beam 90 100 10 10% szans na zamrożenie.
TM 14   Blizzard 110 70 10 10% sznas na zamrożenie.
TM 15   Hyper Beam 150 90 0 Odpoczywa w 2 rundzie regenerując siły.
TM 16   Pay Day 40 100 100 Za każde użycie dodaje niewielka ilość ¥.
TM 17   Submission 80 80 100 25% recoila.
TM 18   Counter 0 100 100 Odbija ataki fizyczne z podwójną mocą.
TM 19   Seismic Toss 0 100 0 lvl przeciwnika=ilość obrażen zadanych
TM 20   Rage 20 100 100 Zwiększa atak o 1 poziom.
TM 21   Mega Drain 40 100 100 Regeneruje 50% używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
TM 22   Solar Beam 120 100 0 W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
TM 23   Dragon Rage 0 100 0 Zadaje obrażenia w postaci 40 HP.
TM 24   Thunderbolt 90 100 30 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Nie paraliżuje elektryczne
TM 25   Thunder 110 70 30 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
TM 26   Earthquake 100 100 0 Jeśli przeciwnik używa dig zadaje 2x więcej dmg.
TM 27   Fissure 100000 10 0 Atak K.O.
TM 28   Dig 80 100 0 Atak dwurundowy, w 1 się zakopujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Podczas zakopania moc Earthquake i Magnitude x2.
TM 29   Psychic 90 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika.
TM 30   Teleport 0 0 50 Ucieka z pola walki, no chyba że jest w pułapce
TM 31   Mimic 0 0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki.
TM 32   Double Team 0 0 100 Zwiększa uniki o 1 stopień.
TM 33   Reflect 0 0 100 Ataki fizyczne przez 5 tur, zadają 50% obrażeń.
TM 34   Bide 0 0 100 Od 3 do 5 rund zbiera obrażenia by potem zwrócić je z podwójną mocą.
TM 35   Metronome 0 0 0 Używa losowego ataku. Typ, celność, moc zależne od ataku, którego używamy.
TM 36   Self-Destruct 200 100 100 30% recoila używającemu.
TM 37   Egg Bomb 100 75 0 Zadaje obrażenia.
TM 38   Fire Blast 110 85 10 10% szans na podpalenie.
TM 39   Swift 60 100 0 Nigdy nie pudłuje
TM 40   Skull Bash 130 100 100 W pierwszej turze zwiększa obrone o 1 poziom w drugiej atakuje
TM 41   Soft-Boiled 0 0 100 Leczy 50% aktualnego hp używającemu.
TM 42   Dream Eater 100 100 100 Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
TM 43   Sky Attack 140 90 30 Najpierw zbiera energie potem atakuje<br />
30% szans na potkniecie przeciwnika.
TM 44   Rest 0 0 100 Usypiamy na 1 rundę + 1 na obudzenie się, regenerujemy 100% aktualnego hp.
TM 45   Thunder Wave 0 100 100 Paraliżuje przeciwnika. Nie działa na elektryki
TM 46   Psywave 0 100 0 Moc zależna od poziomu używającego. Od 0, 5 poziomu używającego do 1, 5. Losowo.
TM 47   Explosion 250 100 100 50% obrażeń jako recoil.
TM 48   Rock Slide 75 90 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
TM 49   Tri Attack 80 100 20 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
TM 50   Substitute 0 0 0 Używa 25% MaksHP i tworzy substytut z ilością HP jaką pok zużył+1HP. Ma on te same staty i typu, wszelkie ataki i zmiany stanu przyjmuje substytut, nie przyjmuje recoila (trafia w właściewego poka). Nie blokuje wszystkiego
TM 51   Dynamic Punch 100 50 100 Jeśli trafi, otępia.
TM 52   Headbutt 70 100 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
TM 53   Curse 0 0 100 Jeśli pokemon jest typu duch zabiera mu 50% hp i rzuca klątwę na przeciwnika (zabierającą 1/4HP), lecz jeśli jest to inny typ zwiększa obronę i sp obronę o 1 stopień zmniejszając szybkość.
TM 54   Rollout 30 90 0 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1, 5-2 raz.<br />
Jeśli przeciwnik użył Defense Curl mox x2.
TM 55   Roar 0 0 0 Wyrzuca przeciwnika z walki.
TM 56   Zap Cannon 120 50 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
TM 57   Rock Smash 40 100 50 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
TM 58   Psych Up 0 0 100 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia).
TM 59   Hurricane 110 70 30 Trafia podczas lotu (Fly, Bounce, Sky Drop).
TM 60   Sunny Day 0 0 0 Wywołuje słoneczko na 5 tur (pogoda)
TM 61   Sweet Scent 0 0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 2 poziomy.
TM 62   Snore 50 100 0 Może zostać użyty tylko jak user śpi, 30% na potknięcie
TM 63   Icy Wind 55 95 0 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
TM 64   Protect 0 0 100 Chroni używającego przed obrażeniami na 1 rundę.
TM 65   Rain Dance 0 0 100 Powoduje opady deszczu.
TM 66   Giga Drain 75 100 100 Regeneruje 50% zadanych obrażeń.
TM 67   Endure 0 0 100 Przy ataku kończącym zostawia userowi 1 HP.
TM 68   Frustration 0 100 0 Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to przeciwieństwo return.
TM 69   Iron Tail 100 75 10 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
TM 70   Dragon Breath 60 100 30 30% szans na sparaliżowanie.
TM 71   Return zroznicowana 100 0 Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
TM 72   Shadow Ball 80 100 20 20% szans na obniżenie sp. obrony.
TM 73   Mud-Slap 20 100 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1.
TM 74   Ice Punch 75 100 10 10% szans na zamrożenie.
TM 75   Swagger 0 90 100 Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy i otępia go.
TM 76   Sleep Talk 0 0 100 Jeśli użytkownik śpi, to atakuje losowym nauczonym atakiem.
TM 77   Sludge Bomb 90 100 30 30% szans na zatrucie przeciwnika.
TM 78   Sandstorm 0 0 0 Tworzy burze piaskową na 5 tur.
TM 79   Defense Curl 0 0 100 Zwiększa obronę o 1 poziom. Jeśli potem przeciwnik użyje Rollout lub Ice Ball to moc x2.
TM 80   Thunder Punch 75 100 10 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
TM 81   Detect 0 0 100 Chroni przed atakami przez 1 rundę.
TM 82   Attract 0 0 100 Wprowadza przeciwnika w stan zakochania.
TM 83   Thief 60 100 100 Kradnie trzymany item
TM 84   Steel Wing 70 90 10 10% szans na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom.
TM 85   Fire Punch 75 100 10 10% szans na podpalenie.
TM 86   Fury Cutter 0 95 0 Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95. Zaczyna od 40 mocy, kończy na 160.
TM 87   Nightmare 0 100 0 Jeśli przeciwnik śpi, traci 25% aktualnego zdrowia co rundę.
TM 88   Focus Punch 150 100 0 Zadaje obrażenia. Jeśli przeciwnik zada obrażenia przed nami, wtedy potyka się i nie używa Focusa.
TM 89   Dragon Claw 80 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 90   Water Pulse 60 100 20 20% szans na otępienie przeciwnika.
TM 91   Calm Mind 0 0 100 Zwiększa sp. atak i sp. obronę o 1 stopień.
TM 92   Hail 0 0 100 Sprawia że zaczyna padać grad - "pogoda".
TM 93   Bulk Up 0 0 100 Zwiększa atak i obronę o 1 stopień.
TM 94   Bullet Seed 25 100 0 Atakuje do 5x w ciągu tury. Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios.
TM 95   Taunt 0 0 100 Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych na 3 tury
TM 96   Light Screen 0 0 100 Zmniejsza o połowę zadane obrażenia specjalne na 8 tur.
TM 97   Safeguard 0 0 100 Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan tj. paraliż, otępienie itd. na 5 tur.
TM 98   Brick Break 75 100 100 Usuwa działanie reflect i barrier.
TM 99   Shock Wave 60 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 100   Flamethrower 90 100 10 10% szans na podpalenie.
TM 101   Rock Tomb 60 95 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
TM 102   Aerial Ace 60 0 0 Ignoruje statystyki uniku i celności. Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów Dive, Dig, Fly, Bounce, Sky Drop i Shadow Force.
TM 103   Torment 0 100 0 Nie pozwala na użycie tego samego ataku 2x pod rząd
TM 104   Facade 70 100 0 Podstawowa moc 70 jeśli jest sparaliżowany/zatruty/podpalony 140.
TM 105   Secret Power 70 100 30 Zależnie od terenu ma 30% na zrobienie czegoś.
TM 106   Skill Swap 0 0 0 Zamienia Ability
TM 107   Snatch 0 0 0 Kradnie efekt następnego ataku
TM 108   Overheat 130 90 0 Zmniejsza sp. atak używającego o 2 poziomy.
TM 109   Roost 0 0 100 Regeneruje 50% hp używającemu. jeśli przeciwnik ma typ lot to na czas użycie roosta traci go.
TM 110   Focus Blast 120 70 10 10% szans na obniżenie sp. obrony o 1 poziom.
TM 111   Energy Ball 90 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziomy.
TM 112   False Swipe 40 100 0 Ten atak nie może zakończyć walki. Zawsze zostawia przeciwnika z 1hp.
TM 113   Brine 65 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 114   Fling 60 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 115   Charge Beam 50 90 70 70% szans na zwiększenie sp. ataku o 1 stopień.
TM 116   Dragon Pulse 85 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 117   Drain Punch 75 100 100 50% obrażeń zamienia w hp dla użytkownika.
TM 118   Will-O-Wisp 0 85 100 Jeśli trafi, podpala przeciwnika. Nie działa na ogniste
TM 119   Silver Wind 60 100 10 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników.
TM 120   Embargo 0 100 0 Uniemożliwia użycie itemu przez 5 rund.
TM 121   Shadow Claw 70 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 122   Payback 50 100 0 Jeśli użytkownik zaatakuje szybciej moc x2.
TM 123   Recycle 0 0 0 Zamienia się trzymanymi itemami z przeciwnikiem.
TM 124   Giga Impact 150 90 0 Atak 2 turowy (najpierw cios potem odpoczywa).
TM 125   Rock Polish 0 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
TM 126   Flash 0 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1.
TM 127   Stone Edge 100 80 0 Zadaje obrażenia.
TM 128   Avalanche 60 100 0 Zadaje obrażenia. Jesli użytkownik dostał jakieś obrażenia w danej rundzie moc x2
TM 129   Gyro Ball 0 100 0 moc=25x(speed cela ÷ speed usera) maks 150 moc.
TM 130   Stealth Rock 0 0 0 Atak zadaje obrązenia gdy przeciwnik chce zmienić pokemona i obrażenia zależą od odporności przeciwnika:
0,3 - 3,125%HP
0,5-6,25%
1-12,5%
2-25%
4-50%
TM 131   Captivate 0 0 100 Zmniejsza sp. atak przeciwnika o 2 stopnie.
TM 132   Dark Pulse 80 100 20 Szansa na potknięcie.
TM 133   X-Scissor 80 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 134   Natural Gift 0 0 0 Moc typ i celności określe się na podstawie trzymanej jagody
TM 135   Poison Jab 80 100 30 30% szans na zatrucie.
TM 136   Grass Knot 0 100 0 0,1-9,9 kg - 20 moc
10,0 - 24,9 - 40 moc
25 - 49,9 - 60 moc
50,0 - 99,9 - 100 moc
120 lub więcej - 120 moc
TM 137   Pluck 60 100 100 Zadaje obrażenia.
TM 138   U-turn 70 100 0 Wyrzuca przeciwnika z walki
TM 139   Flash Cannon 80 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziom.
TM 140   Trick Room 0 0 0 Obniza speed pokemona który pierwszy zaatakuje
TM 141   Hone Claws 0 0 100 Zwiększa atak i celność o 1 poziom.
TM 142   Psyshock 80 100 10 Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika.
TM 143   Venoshock 65 100 0 Uderza dwa razy na rundę, moc x2 jeśli przeciwnik jest otruty
TM 144   Telekinesis 0 100 100 Dodaje odpornośc na ziemie, Spikes, Toxic Spikes, Arena Trap. Inne ruchy oprócz KO zawsze trafiają
TM 145   Smack Down 50 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 146   Sludge Wave 95 100 100 100% szans na zatrucie przeciwnika.
TM 147   Flame Charge 50 100 100 Zwiększa szybkość o 1 poziom.
TM 148   Low Sweep 65 100 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
TM 149   Round 60 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 150   Echoed Voice 40 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 151   Scald 80 100 30 30% szans na podpalenie.
TM 152   Sky Drop 60 100 0 2-turowy. W pierwszej rundzie leci (nietykalny) w drugiej atakuje
TM 153   BRAK 0 0 0 0
TM 154   Quash 0 0 100 Wybrany przeciwnik atakuje jako ostatni.
TM 155   Acrobatics 55 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 156   Retaliate 70 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 157   Volt Switch 70 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 158   Struggle Bug 50 100 100 Zmniejsza sp atak przeciwnika o 1 poziom.
TM 159   Bulldoze 60 100 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
TM 160   BRAK 0 0 0 0
TM 161   Dragon Tail 60 90 0 Zadaje obrażenia.
TM 162   Work Up 0 0 100 Zwiększa atak i sp a używającego o 1 stopien.
TM 163   Wild Charge 90 100 100 25% recoila.
TM 164   Snarl 55 95 0 Zmniejsza sp.a przeciwnika o 1 poziom
TM 165   Frost Breath 60 90 0 Zadaje obrażenia.
TM 166   Dazzling Gleam 80 100 0 Zadaje obrażenia
TM 167   Infestation 20 100 0 Przez 2-5 tur zabiera 1/8hp przeciwnikowi
TM 168   Hidden Power 60 100 0 Typ losowany z wszystkich dostępnych.
TM 169   Leech Life 80 100 30 50% zadanych obrażeń do hp.
TM 170   Brutal Swing 60 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 171   Smart Strike 70 0 100 Zawsze trafia.
TM 172   Surf 90 100 0 Zadaje obrażenia.
TM 173   Waterfall 80 100 20 20% na potkniecie
TM 174   Aurora Veil 0 0 100 Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 50%. Działa na 5 tur.