id | Nazwa | Moc | Celność | Cel. efektu | Opis |
1 | Absorb | 20 | 100 | 100 | Absorbuje połowę zadanych obrażeń do hp. |
2 | Acid | 40 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 stopień. |
3 | Acid Armor | 0 | 0 | 100 | Zwiększa swoją obronę o 2 stopnie. |
4 | Acid Spray | 40 | 100 | 100 | Zmniejsza sp. obronę przeciwnika o 2 stopnie. |
5 | Acrobatics | 55 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
6 | Acupressure | 0 | 0 | 100 | Zwiększa losowa statystykę o 2 stopnie. |
7 | Aerial Ace | 60 | 0 | 0 | Ignoruje statystyki uniku i celności. Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów Dive, Dig, Fly, Bounce, Sky Drop i Shadow Force. |
8 | Aeroblast | 100 | 95 | 100 | Zwiększa szanse na krytyczny cios. |
9 | Agility | 0 | 0 | 100 | Zwiększa szybkość o 2 stopnie. |
10 | Air Cutter | 60 | 95 | 100 | Zwiększa szanse na krytyczny cios. |
11 | Air Slash | 75 | 95 | 30 | 30% na potknięcie przeciwnika. |
12 | Amnesia | 0 | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę o 2 stopnie. |
13 | Ancient Power | 60 | 100 | 10 | 10% szans na zwiększenie o 1 stopień obrony, spec. obrony, ataku i spec. ataku. |
14 | Aqua Jet | 40 | 100 | 0 | Zawsze atakuje pierwszy. |
15 | Aqua Ring | 0 | 0 | 100 | Leczy 1/16 HP przez 2-5 rund. |
16 | Aqua Tail | 90 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
17 | Arm Thrust | 15 | 100 | 0 | Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
18 | Aromatherapy | 0 | 0 | 100 | Leczy wszystkie problemy statusowe. |
19 | Assurance | 60 | 100 | 0 | Jeśli w danej rundzie dostał obrażenia to moc ataku - 120. |
20 | Attack Order | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
21 | Attract | 0 | 0 | 100 | Wprowadza przeciwnika w stan zakochania. |
22 | Aura Sphere | 80 | 0 | 0 | Ignoruje statystyki uniku i celności. Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów Dive, Dig, Fly, Bounce, Sky Drop i Shadow Force. |
23 | Aurora Beam | 65 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika. |
24 | Autotomize | 0 | 0 | 100 | Zwiększa prędkość o 2 stopnie. |
25 | Avalanche | 60 | 100 | 0 | Jeśli w tej same rundzie dostał już obrażenia to moc x2. |
26 | Barrage | 15 | 100 | 0 | Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
27 | Barrier | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
28 | Beat Up | 85 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
29 | Belly Drum | 0 | 0 | 100 | Odejmuje połowę hp i zwiększa atak o 6 stopni używającemu. |
30 | Bide | 0 | 0 | 100 | Od 3 do 5 rund zbiera obrażenia by potem zwrócić je z podwójną mocą. |
31 | Bind | 15 | 100 | 100 | Łapie przeciwnika w pułapkę i co rundę zadaje obrażenia (37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios). |
32 | Bite | 60 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
33 | Blast Burn | 150 | 90 | 100 | Po użyciu używający musi odpocząć. |
34 | Blaze Kick | 85 | 90 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
35 | Blue Flare | 130 | 85 | 20 | 20% szans na podpalenie. |
36 | Body Slam | 85 | 90 | 30 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użył Mimic, wtedy celność 100% i moc x2. |
37 | Bolt Strike | 130 | 85 | 20 | 20% szans na sparaliżowanie. |
38 | Bone Club | 65 | 85 | 10 | 10% szans na potknięcie przeciwnika. |
39 | Bone Rush | 25 | 90 | 0 | Atakuje do 5x w ciągu tury, 33,3% na zadanie ciosu 2 i, 16,7% na 4 i 5. |
40 | Bonemerang | 50 | 90 | 0 | Atakuje 2x w ciągu tury. |
41 | Bounce | 85 | 85 | 0 | Atak w rundowy, najpierw leci w powietrze, potem atakuje. Jeśli podczas przygotowanie przeciwnik użyje Sky Upportec to moc x2. Może zostać trafiony po użyciu Lock-On i Mind Reader. |
42 | Brave Bird | 120 | 100 | 100 | 30% obrażeń jako recoil. |
43 | Brick Break | 75 | 100 | 100 | Usuwa działanie reflect i barrier. |
44 | Brine | 65 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
45 | Bubble | 40 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika. |
46 | Bubble Beam | 65 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika. |
47 | Bug Bite | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
48 | Bug Buzz | 90 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie spec. obrony o 1 stopień. |
49 | Bulk Up | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i obronę o 1 stopień. |
50 | Bulldoze | 60 | 100 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
51 | Bullet Punch | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
52 | Bullet Seed | 25 | 100 | 0 | Atakuje do 5x w ciągu tury. Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
53 | Calm Mind | 0 | 0 | 100 | Zwiększa sp. atak i sp. obronę o 1 stopień. |
54 | Captivate | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza sp. atak przeciwnika o 2 stopnie. |
55 | Charge | 0 | 0 | 100 | Powoduje ,że następny atak elektryczny zadaje obrażenia x2. |
56 | Charge Beam | 50 | 90 | 70 | 70% szans na zwiększenie sp. ataku o 1 stopień. |
57 | Charm | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 2 stopnie. |
58 | Chatter | 65 | 100 | 40 | Otępia jak trafi. |
59 | Chip Away | 70 | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. |
60 | Circle Throw | 60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia i może wyrzucić przeciwnika z walki. |
61 | Clamp | 35 | 85 | 100 | Łapie przeciwnika w pułapkę i co rundę zadaje obrażenia równe wcześniej zadanym. 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
62 | Clear Smog | 50 | 0 | 100 | Resetuje statystyki. Zawsze trafia (oprócz momentu gdy przeciwnik użyje Fly, Dig, Dive, Bounce, Phantom Force, Shadow Force). |
63 | Close Combat | 120 | 100 | 100 | Zmniejsza obronę i sp. obronę używającego o 1 poziom. |
64 | Coil | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak, obrone i szybkość o 1 poziom. |
65 | Comet Punch | 18 | 85 | 0 | Atakuje do 5x w ciągu tury. 2 i 3 cios szansa 33,3% na 4 i 5 16,7%. |
66 | Confuse Ray | 0 | 100 | 100 | Otępia przeciwnika. |
67 | Confusion | 50 | 100 | 10 | 10% szans na otępienie przeciwnika. |
68 | Constrict | 10 | 100 | 10 | 10% szans na zmniejszenie speedu o 1 poziom. |
69 | Conversion | 0 | 0 | 100 | Zmienia typ na taki jaki jest pierwszy atak u przeciwnika. |
70 | Conversion 2 | 0 | 0 | 100 | Uodparnia się na ostatni atak przeciwnika. |
71 | Copycat | 0 | 0 | 100 | Kopiuje ostatnie posunięcie przeciwnika. |
72 | Cosmic Power | 0 | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę i obronę o 1 stopień. |
73 | Cotton Guard | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 3 poziomy. |
74 | Cotton Spore | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza prędkość przeciwnika o 2 poziomy. |
75 | Counter | 0 | 100 | 100 | Odbija ataki fizyczne z podwójną mocą. |
76 | Covet | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
77 | Crabhammer | 100 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
78 | Cross Chop | 100 | 80 | 0 | Zadaje obrażenia. |
79 | Cross Poison | 70 | 100 | 10 | 10% szans na zatrucie. |
80 | Crunch | 80 | 100 | 20 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
81 | Crush Claw | 75 | 95 | 50 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
82 | Crush Grip | 0 | 100 | 0 | Dmg obliczane według 120 × CurrentHP ÷ MaxHP. |
83 | Curse | 0 | 0 | 100 | Jeśli pokemon jest typu duch zabiera mu 50% hp i rzuca klątwę na przeciwnika (zabierającą 1/4HP), lecz jeśli jest to inny typ zwiększa obronę i sp obronę o 1 stopień zmniejszając szybkość. |
84 | Cut | 50 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
85 | Dark Pulse | 80 | 100 | 20 | Szansa na potknięcie. |
86 | Defense Curl | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę o 1 poziom. Jeśli potem przeciwnik użyje Rollout lub Ice Ball to moc x2. |
87 | Destiny Bond | 0 | 0 | 100 | Jeśli użytkownik zostanie pokonany to uśmierca także przeciwnika. Ale działa tylko jeśli następny atak pokona naszego pokemona. |
88 | Detect | 0 | 0 | 100 | Chroni przed atakami przez 1 rundę. |
89 | Dig | 80 | 100 | 0 | Atak dwurundowy, w 1 się zakopujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Podczas zakopania moc Earthquake i Magnitude x2. |
90 | Disable | 0 | 0 | 100 | Blokuje ostatni użyty atak przeciwnika na 4 tury. |
91 | Discharge | 80 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie. |
92 | Dive | 80 | 100 | 0 | Atak dwurundowy, w 1 nurkujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Surf i Whirlpool moc x2. |
93 | Dizzy Punch | 70 | 100 | 20 | 20% szans na otępienie. |
94 | Double Hit | 35 | 90 | 0 | Atakuje 2 razy na rundę. |
95 | Double Kick | 30 | 100 | 0 | Atakuje 2 razy na rundę. |
96 | Double Team | 0 | 0 | 100 | Zwiększa uniki o 1 stopień. |
97 | Double-Edge | 120 | 100 | 0 | Zadaje 33 obrażeń zwrotnych. |
98 | Double Slap | 15 | 85 | 0 | Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios. |
99 | Draco Meteor | 130 | 90 | 100 | obniża atak specjalny uzytkownika o 2 poziomy. |
100 | Dragon Claw | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
101 | Dragon Dance | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i szybkość o 1 stopień. |
102 | Dragon Pulse | 85 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
103 | Dragon Rage | 0 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia w postaci 40 HP. |
104 | Dragon Rush | 100 | 75 | 20 | 20% szans na potknięcie przeciwnika. Jesli przeciwnik użył Mimic to moc x2 i zawsze trafi. |
105 | Dragon Breath | 60 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie. |
106 | Dragon Tail | 60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
107 | Drain Punch | 75 | 100 | 100 | 50% obrażeń zamienia w hp dla użytkownika. |
108 | Dream Eater | 100 | 100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
109 | Drill Peck | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
110 | Drill Run | 80 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
111 | Dual Chop | 40 | 90 | 0 | Atakuje dwukrotnie. |
112 | Dynamic Punch | 100 | 50 | 100 | Jeśli trafi, otępia. |
113 | Earth Power | 90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 2 poziomy. |
114 | Earthquake | 100 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik używa dig zadaje 2x więcej dmg. |
115 | Echoed Voice | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
116 | Egg Bomb | 100 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
117 | Electro Ball | 0 | 100 | 0 | Jeżeli speed przeciwnika jest większy niż 51% moc 60, 50-34% moc 80, 33-25% moc 120, mniej niż 25% moc 150. |
118 | Electroweb | 55 | 95 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
119 | Embargo | 0 | 100 | 0 | Uniemożliwia użycie itemu przez 5 rund. |
120 | Ember | 40 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
121 | Encore | 0 | 100 | 0 | Przeciwnik używa ostatni użyty atak przez 3 tury. |
122 | Endeavor | 0 | 0 | 100 | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. |
123 | Endure | 0 | 0 | 100 | Przy ataku kończącym zostawia userowi 1 HP. |
124 | Energy Ball | 90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziomy. |
125 | Entrainment | 0 | 100 | 0 | Zamienia ability z przeciwnikiem, działa tylko 1 raz. |
126 | Eruption | 150 | 100 | 0 | moc=150x(obecne HP ÷maks HP). |
127 | Excavate | 0 | 0 | 0 | Niszczy ściany. |
128 | Explosion | 250 | 100 | 100 | 50% obrażeń jako recoil. |
129 | Extrasensory | 80 | 100 | 10 | 10% szans na potknięcie przeciwnika. |
130 | Extreme Speed | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
131 | Facade | 70 | 100 | 0 | Podstawowa moc 70 jeśli jest sparaliżowany/zatruty/podpalony 140. |
132 | Feint Attack | 60 | 100 | 0 | Zawsze trafia. |
133 | Fake Out | 40 | 100 | 0 | Jeśli zadał obrażenia pierwszy, przeciwnik będzie potknięty. |
134 | Fake Tears | 0 | 0 | 100 | Obniża sp o przeciwnika o 2 poziomy. |
135 | False Swipe | 40 | 100 | 0 | Ten atak nie może zakończyć walki. Zawsze zostawia przeciwnika z 1hp. |
136 | Feather Dance | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 2 stopnie. |
137 | Feint | 30 | 100 | 30 | 30% szans na obniżenie o i sp. obronę przeciwnika. |
138 | Fiery Dance | 80 | 100 | 50 | 50% szans na zmniejszenie sp.ataku przeciwnika o 1 poziom. |
139 | Final Gambit | 250 | 100 | 100 | 50% obrażeń jako recoil. |
140 | Fire Blast | 110 | 85 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
141 | Fire Fang | 65 | 95 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
142 | Fire Pledge | 80 | 100 | 0 | Jeśli zostanie użyty po ataku Grass Pledge - moc x2, wszystkim nie-ogniowym atakom zada obrażenia 1/8maksHP. Jeśli po Water Pledge - moc x2, chroni przez 4 tury przed atakami ale ich efekty uboczne np. podpalenie mają szanse x2. |
143 | Fire Punch | 75 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
144 | Fire Spin | 35 | 85 | 100 | Więzi w ognistej pułapce przez 4-5 rund. Zabierając 1/8maksHP, nie działa na duchy. |
145 | Fissure | 100000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
146 | Flail | 0 | 100 | 0 | P=(48xaktualne HP)/maxhp. P>32 - moc 20 17<=p<=32 - 40 moc 10<=P<=16 - 80 moc 5<=P<=9 - 100 moc 2<=P<=4 - 150 moc P<=1 - 200 moc |
147 | Flame Burst | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
148 | Flame Charge | 50 | 100 | 100 | Zwiększa szybkość o 1 poziom. |
149 | Flame Wheel | 60 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie i rozmraża. |
150 | Flamethrower | 90 | 100 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
151 | Flare Blitz | 120 | 100 | 10 | 10% na podpalenie, odmraża, 33,3% zadanych obrażeń jako recoil. |
152 | Flash | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
153 | Flash Cannon | 80 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziom. |
154 | Flatter | 0 | 0 | 100 | Podnosi sp. atak przeciwnika o 1 poziom i otępia go. |
155 | Fling | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
156 | Fly | 90 | 95 | 0 | W 1 rundzie wzlatujemy i jesteśmy nietykalni, w 2 atakujemy. Podczas lotu możemy oberwać od: Gust, Thunder, Twister, Whirlwind, Bide, Swift, Transform, Sky Upportec, Hurriacane. |
157 | Focus Blast | 120 | 70 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony o 1 poziom. |
158 | Focus Energy | 0 | 0 | 100 | Podnosi atak i sp. atak o 1 poziom. |
159 | Focus Punch | 150 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jeśli przeciwnik zada obrażenia przed nami, wtedy potyka się i nie używa Focusa. |
160 | Follow Me | 0 | 0 | 100 | W walkach 6 vs 6 zmniejsza zmęczenie używającego, lub zwiększa przeciwnika (jeśli wygra z używającym ataku). |
161 | Force Palm | 60 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie. |
162 | Foresight | 0 | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
163 | Foul Play | 95 | 100 | 0 | Ilość obrażeń liczona na podstawie przeciwnika ataku. |
164 | Freeze Shock | 140 | 90 | 30 | 30% na paraliż, 2-turowy(najpierw ładuje potem atak). |
165 | Frenzy Plant | 150 | 90 | 0 | Atak 2 rundowy. |
166 | Frost Breath | 60 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
167 | Frustration | 0 | 100 | 0 | Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to przeciwieństwo return. |
168 | Fury Attack | 15 | 85 | 0 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. 33% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5. |
169 | Fury Cutter | 0 | 95 | 0 | Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95. Zaczyna od 40 mocy, kończy na 160. |
170 | Fury Swipes | 18 | 80 | 0 | Atakuje 2-5 razy. 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5. |
171 | Fusion Bolt | 100 | 100 | 0 | Jeżeli wcześniej został użyty Fusion Flare lub Blue Flare, wtedy moc x2. |
172 | Fusion Flare | 100 | 100 | 0 | Jeśli wcześniej został użyty Fusion Bolt lub Blue Flare, wtedy moc x2. |
173 | Future Sight | 120 | 100 | 0 | Używa ale nic nie robi, dopiero za 2 rundy zadaje obrażenia, używając stat jakie były przy aktywowaniu. |
174 | Gastro Acid | 0 | 100 | 0 | Usuwa Ability. |
175 | Gear Grind | 50 | 85 | 0 | Uderza 2 razy. |
176 | Giga Drain | 75 | 100 | 100 | Regeneruje 50% zadanych obrażeń. |
177 | Giga Impact | 150 | 90 | 0 | Atak 2 turowy (najpierw cios potem odpoczywa). |
178 | Grass Knot | 0 | 100 | 0 | 0,1-9,9 kg - 20 moc 10,0 - 24,9 - 40 moc 25 - 49,9 - 60 moc 50,0 - 99,9 - 100 moc 120 lub więcej - 120 moc |
179 | Grass Pledge | 80 | 100 | 0 | Jeśli zostanie użyty po ataku Water Pledge - moc x2, wszystkim nie-roślinnym atakom zada obrażenia 1/8maksHP. Jeśli po Fire Pledge - moc x2, chroni przez 4 tury przed atakami ale ich efekty uboczne np. podpalenie mają szanse x2. |
180 | Grass Whistle | 0 | 55 | 100 | Usypia, jeśli trafi. |
181 | Gravity | 0 | 0 | 100 | Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza. Działa przez 5 tur. |
182 | Growl | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 1 stopień. |
183 | Growth | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i sp a o 1 stopień. |
184 | Grudge | 0 | 0 | 100 | Atak którym pokonał usera, PP zostaje wyzerowane. |
185 | Guard Split | 0 | 0 | 100 | Liczy średnią usera z obrony i sp.obrony. |
186 | Guard Swap | 0 | 0 | 100 | Zamienia z przeciwnikiem obronę i sp.obronę. |
187 | Guillotine | 10000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
188 | Gunk Shot | 120 | 80 | 30 | 30% szans na zatrucie. |
189 | Gust | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Może trafić jeśli przeciwnik użył Fly, Bounce i Sky Drop. |
190 | Gyro Ball | 0 | 100 | 0 | moc=25x(speed cela ÷ speed usera) maks 150 moc. |
191 | Hail | 0 | 0 | 100 | Sprawia że zaczyna padać grad - "pogoda". |
192 | Hammer Arm | 100 | 90 | 100 | Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom. |
193 | Harden | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę o 1 poziom. |
194 | Haze | 0 | 0 | 100 | Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). |
195 | Head Charge | 120 | 100 | 0 | 25% recoila. |
196 | Head Smash | 150 | 80 | 100 | 50% recoila. |
197 | Headbutt | 70 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
198 | Heal Bell | 0 | 0 | 100 | Leczy zmiany statusów. |
199 | Heal Block | 0 | 0 | 100 | Blokuje leczenie u przeciwnika. |
200 | Heal Order | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% hp używającemu. |
201 | Heal Pulse | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% hp używającemu. |
202 | Healing Wish | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% hp i usuwa zmiany statusu używającemu. |
203 | Heart Stamp | 60 | 100 | 30 | 30% na potknięcie. |
204 | Heart Swap | 0 | 0 | 100 | Zamienia się bonusami/karami do statystyk. |
205 | Heat Crash | 0 | 100 | 10 | Moc zależy od ciężaru przeciwnika: 120 moc, jeśli ciężar przeciwnika jest mniejszy lub równy 20% naszej wagi 100 - wiecej niż 20% i mniej lub równo niż 25% 80 - więcej niż 25% i mniej lub równo 33,3% 60 - więcej niż 33,3% i mniej lub równo 50% 40 - więcej niż 50% |
206 | Heat Wave | 95 | 90 | 10 | 10% szans na podpalenie. |
207 | Heavy Slam | 0 | 100 | 0 | Moc zależy od ciężaru przeciwnika: 120 moc, jeśli ciężar przeciwnika jest mniejszy lub równy 20% naszej wagi 100 - wiecej niż 20% i mniej lub równo niż 25% 80 - więcej niż 25% i mniej lub równo 33,3% 60 - więcej niż 33,3% i mniej lub równo 50% 40 - więcej niż 50% |
208 | Helping Hand | 0 | 0 | 0 | W walkach double i triple zwiększa moc ataków wybranego pokemona. |
209 | Hex | 65 | 100 | 0 | Moc x2 jeśli jest pod wpływem podpalenia ect (status condition). |
210 | High Jump Kick | 130 | 90 | 100 | Jeśli nie trafi, zabiera 50% Max HP. |
211 | Hidden Power | 60 | 100 | 0 | Typ losowany z wszystkich dostępnych. |
212 | Hone Claws | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i celność o 1 poziom. |
213 | Horn Attack | 65 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
214 | Horn Drill | 100000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
215 | Horn Leech | 75 | 100 | 0 | 50% zadanych obrażeń, zamienia w leczenie dla użytkownika. |
216 | Howl | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak o 1 stopień. |
217 | Hurricane | 110 | 70 | 30 | Trafia podczas lotu (Fly, Bounce, Sky Drop). |
218 | Hydro Cannon | 150 | 90 | 0 | Odpoczywa w 2 rundzie regenerując siły. |
219 | Hydro Pump | 110 | 80 | 0 | Zadaje obrażenia. |
220 | Hyper Beam | 150 | 90 | 0 | Odpoczywa w 2 rundzie regenerując siły. |
221 | Hyper Fang | 80 | 90 | 10 | 10% szans na potknięcie. |
222 | Hyper Voice | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
223 | Hypnosis | 0 | 60 | 100 | Usypia, jeśli trafi. |
224 | Ice Ball | 30 | 90 | 10 | Działanie podobne do Rollout. Atakuje przez 5 turn, każda tura moc x2, resetuje przy pudle i używa następnego ataku. Jeśli przeciwnik użył Defense Curl to moc x2. |
225 | Ice Beam | 90 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
226 | Ice Fang | 65 | 95 | 10 | 10% szans na zamrożenie. Oraz jesli przeciwnik był już atakowany to 10% na potknięcie. |
227 | Ice Punch | 75 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
228 | Ice Shard | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
229 | Icicle Crash | 85 | 90 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
230 | Icicle Spear | 25 | 100 | 0 | Atakuje 5x w rundzie. 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5. |
231 | Icy Wind | 55 | 95 | 0 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
232 | Imprison | 0 | 0 | 100 | Jeśli przeciwnik ma taki sam atak jak my, to nie będzie mógł go używać. |
233 | Incinerate | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
234 | Inferno | 100 | 50 | 100 | Podpala przeciwnika. |
235 | Ingrain | 0 | 0 | 100 | Leczy co runde 1/16 MaxHP do konca walki, nie może zostać wyrzucony z walki. |
236 | Iron Defense | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę o 2 stopnie. |
237 | Iron Head | 80 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
238 | Iron Tail | 100 | 75 | 10 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
239 | Jump Kick | 100 | 95 | 100 | Jeśli nie trafi 1/8 MaksHP |
240 | Karate Chop | 50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
241 | Kinesis | 0 | 80 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
242 | Knock Off | 65 | 100 | 0 | Wymusza użycie itemu. |
243 | Last Resort | 140 | 100 | 0 | Można go użyć tylko jeśli ma 0 PP. |
244 | Lava Plume | 80 | 100 | 30 | 30% szans na podpalenie. |
245 | Leaf Blade | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
246 | Leaf Storm | 130 | 90 | 100 | Obniża spec. atak użytkownika o 2 poziomy. |
247 | Leaf Tornado | 65 | 90 | 30 | 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom. |
248 | Leech Life | 80 | 100 | 30 | 50% zadanych obrażeń do hp. |
249 | Leech Seed | 0 | 90 | 100 | Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 1/8HP zdrowia i regeneruje tyle używającemu. Nie działa na trawiaste. |
250 | Leer | 0 | 100 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom. |
251 | Lick | 30 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie. |
252 | Light Screen | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza o połowę zadane obrażenia specjalne na 8 tur. |
253 | Lock-On | 0 | 0 | 100 | Następny atak zawsze trafi. |
254 | Lovely Kiss | 0 | 75 | 100 | Usypia, jeśli trafi. |
255 | Low Kick | 0 | 100 | 30 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Moc zależy od wagi przeciwnika: 20 moc - 0,1 - 9,9 kg 40 - 10.0 - 24.9 60 - 25.0 - 49.9 80 - 50.0 - 99.9 100 - 100.0 - 199.9 120 - 200.0 lub wiecej |
256 | Low Sweep | 65 | 100 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
257 | Lucky Chant | 0 | 0 | 100 | Zwiększa o sp o i celność o 1 poziom. |
258 | Lunar Dance | 0 | 0 | 0 | User mdleje lecz następny pokemon jest w pełni wyleczony. |
259 | Luster Purge | 70 | 100 | 50 | 50% na zmniejszenie sp.o przeciwnika o 1 poziom |
260 | Mach Punch | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
261 | Magic Coat | 0 | 0 | 100 | Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku. |
262 | Magic Room | 0 | 0 | 0 | Na 5 tur blokuje działanie itemów. |
263 | Magical Leaf | 60 | 100 | 0 | Zawsze trafia. |
264 | Magma Storm | 100 | 75 | 0 | Zadaje 1/8MaksHP przez 2-5 tur. |
265 | Magnet Bomb | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Zawsze trafia. |
266 | Magnet Rise | 0 | 0 | 100 | Uodparnia na ataki ziemne. Na 5 tur. |
267 | Magnitude | zroznicowana | 100 | 0 | Od 10 do 150 losowo. |
268 | Me First | 0 | 0 | 100 | Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi. |
269 | Mean Look | 0 | 0 | 0 | Uniemożliwia ucieczkę z pola walki. |
270 | Meditate | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak o 1 poziom. |
271 | Mega Drain | 40 | 100 | 100 | Regeneruje 50% używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
272 | Mega Kick | 120 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
273 | Mega Punch | 80 | 85 | 0 | Zadaje obrażenia. |
274 | Megahorn | 120 | 85 | 0 | Zadaje obrażenia. |
275 | Memento | 0 | 100 | 100 | Użytkownik mdleje i zmniejsza sp.a i atak przeciwnika o 2 poziomy. |
276 | Metal Burst | 0 | 100 | 0 | Zwraca 1,5x obrażeń zadanych poprzednim atakiem przez przeciwnika. |
277 | Metal Claw | 50 | 95 | 10 | 10% szans na zwiększenie ataku o 1 poziom. |
278 | Metal Sound | 0 | 85 | 100 | Zmniejsza sp.obronę przeciwnika o 2 poziomy. |
279 | Meteor Mash | 90 | 90 | 20 | 20% szans na zwiększenie ataku o 1 poziom. |
280 | Metronome | 0 | 0 | 0 | Używa losowego ataku. Typ, celność, moc zależne od ataku, którego używamy. |
281 | Milk Drink | 0 | 0 | 100 | Regeneruje 50% hp. |
282 | Mimic | 0 | 0 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki. |
283 | Mind Reader | 0 | 0 | 100 | Następny atak na pewno trafi. |
284 | Minimize | 0 | 0 | 100 | Zwiększa uniki o 2 poziomy. |
285 | Miracle Eye | 0 | 0 | 100 | Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
286 | Mirror Coat | 0 | 0 | 100 | Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego. |
287 | Mirror Move | 0 | 0 | 100 | Kopiuje ostatnie posuniecie przeciwnika. |
288 | Mirror Shot | 65 | 85 | 30 | 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom. |
289 | Mist | 0 | 0 | 100 | Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. Przy atakach zadających obrażenia efekt zmiany stat też nie działa. |
290 | Mist Ball | 70 | 100 | 50 | 50% szans na obniżenie sp.ataku przeciwnika. |
291 | Moonlight | 0 | 0 | 100 | W normalnej pogodzie 1/2HP, w słońcu pełne HP, inna pogoda 1/4HP. |
292 | Morning Sun | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% hp używającemu. |
293 | Mud Bomb | 65 | 85 | 30 | 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom. |
294 | Mud Shot | 55 | 95 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
295 | Mud Sport | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza siłę elektrycznych ataków o 67%. |
296 | Mud-Slap | 20 | 100 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
297 | Muddy Water | 90 | 85 | 30 | 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom. |
298 | Nasty Plot | 0 | 0 | 100 | Podnosi spa używającego o 2 poziomy. |
299 | Natural Gift | 0 | 0 | 0 | Moc typ i celności określe się na podstawie trzymanej jagody |
300 | Nature Power | 0 | 0 | 0 | Używa ataku zależnie od terenu na jakim się znajduje. |
301 | Needle Arm | 60 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie. |
302 | Night Daze | 85 | 95 | 40 | 40% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom. |
303 | Night Shade | zroznicowana | 100 | 0 | Zależy od poziomu używającego np. 20 poziom-20 mocy. |
304 | Night Slash | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
305 | Nightmare | 0 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik śpi, traci 25% aktualnego zdrowia co rundę. |
306 | Octazooka | 65 | 85 | 50 | 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o 1 poziom. |
307 | Odor Sleuth | 0 | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
308 | Ominous Wind | 60 | 100 | 10 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk prócz celności i uniku. |
309 | Outrage | 120 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. |
310 | Overheat | 130 | 90 | 0 | Zmniejsza sp. atak używającego o 2 poziomy. |
311 | Pain Split | 0 | 0 | 0 | Sumuje HP usera i przeciwnika i oddaje im po połowie. |
312 | Pay Day | 40 | 100 | 100 | Za każde użycie dodaje niewielka ilość ¥. |
313 | Payback | 50 | 100 | 0 | Jeśli użytkownik zaatakuje szybciej moc x2. |
314 | Peck | 35 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
315 | Perish Song | 0 | 0 | 0 | Wszystkie pokemony po 3 turach padają. |
316 | Petal Dance | 120 | 100 | 100 | Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używjący popada w otępienie. |
317 | Pin Missile | 25 | 95 | 0 | Atakuje 5 razy w ciągu rundy. 37,5% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5. |
318 | Pluck | 60 | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. |
319 | Poison Fang | 50 | 100 | 50 | 50% szans na poważne zatrucie. |
320 | Poison Gas | 0 | 90 | 100 | Zatruwa przeciwnika. |
321 | Poison Jab | 80 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie. |
322 | Poison Sting | 15 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie. |
323 | Poison Tail | 50 | 100 | 10 | 10% szans na zatrucie |
324 | Poison Powder | 0 | 75 | 100 | Zatruwa przeciwnika. |
325 | Pound | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
326 | Powder Snow | 40 | 100 | 10 | 10% szans na zamrożenie. |
327 | Power Gem | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
328 | Power Split | 0 | 0 | 0 | Wylicza użytkownikowi średnią z ataku i spa. |
329 | Power Swap | 0 | 0 | 0 | Zamienia się z przeciwnikiem sp.a i atakiem. |
330 | Power Trick | 0 | 0 | 0 | Zamienia atak z obroną użytkownika. |
331 | Power Whip | 120 | 85 | 0 | Zadaje obrażenia. |
332 | Present | 0 | 90 | 0 | Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. |
333 | Protect | 0 | 0 | 100 | Chroni używającego przed obrażeniami na 1 rundę. |
334 | Psybeam | 65 | 100 | 10 | 10% szans na otępienie. |
335 | Psych Up | 0 | 0 | 100 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia). |
336 | Psychic | 90 | 100 | 10 | 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika. |
337 | Psycho Cut | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
338 | Psyshock | 80 | 100 | 10 | Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika. |
339 | Psystrike | 100 | 100 | 100 | Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika. |
340 | Psywave | 0 | 100 | 0 | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0, 5 poziomu używającego do 1, 5. Losowo. |
341 | Punishment | 0 | 100 | 0 | moc = 60+(20xilość poziomów stat zwiększonych). Maks moc 200. Przy liczeniu mocy nie bierze pod uwagę celu i uników. |
342 | Pursuit | 40 | 100 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik, moc zwiększa się do 80. |
343 | Quash | 0 | 0 | 100 | Wybrany przeciwnik atakuje jako ostatni. |
344 | Quick Attack | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
345 | Quick Guard | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę i sp. obronę o 1 poziom. |
346 | Quiver Dance | 0 | 0 | 100 | Zwiększa sp. atak, sp. obronę i szybkość używającego o 1 poziom. |
347 | Rage | 20 | 100 | 100 | Zwiększa atak o 1 poziom. |
348 | Rage Powder | 0 | 0 | 0 | W double skupia na sobie ataki przeciwników. |
349 | Rain Dance | 0 | 0 | 100 | Powoduje opady deszczu. |
350 | Rapid Spin | 20 | 100 | 100 | Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika. |
351 | Razor Leaf | 55 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
352 | Razor Shell | 75 | 95 | 50 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
353 | Razor Wind | 80 | 100 | 0 | 2 turowy. W pierwszej ładuje się potem atakuje. |
354 | Recover | 0 | 0 | 100 | Regeneruje 50% hp używającemu. |
355 | Recycle | 0 | 0 | 0 | Zamienia się trzymanymi itemami z przeciwnikiem. |
356 | Reflect | 0 | 0 | 100 | Ataki fizyczne przez 5 tur, zadają 50% obrażeń. |
357 | Reflect Type | 0 | 0 | 0 | Zamienia się typami z przeciwnikiem. |
358 | Refresh | 0 | 0 | 100 | Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. |
359 | Relic Song | 75 | 100 | 10 | 10% szans na uśpienie przeciwnika. |
360 | Rest | 0 | 0 | 100 | Usypiamy na 1 rundę + 1 na obudzenie się, regenerujemy 100% aktualnego hp. |
361 | Retaliate | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
362 | Return | zroznicowana | 100 | 0 | Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. |
363 | Revenge | 60 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnika zadał już obrażenia to moc x2. |
364 | Reversal | 0 | 100 | 0 | Moc zależna od zdrowia używającego. 71%-100% - 10 moc 36%-70% - 40 21-35%-80 11-20%-100 5%-10%-150 1HP-4%-200 |
365 | Roar | 0 | 0 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki. |
366 | Roar of Time | 150 | 90 | 0 | Odpoczywa w drugiej turze |
367 | Rock Blast | 25 | 90 | 0 | Atakuje 5 razy w ciągu rundy. 33.3% 2 i 3, 16,7% 4 i 5. |
368 | Rock Climb | 90 | 85 | 20 | 20% na otępienie przeciwnika. |
369 | Rock Polish | 0 | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
370 | Rock Slide | 75 | 90 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
371 | Rock Smash | 40 | 100 | 50 | 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
372 | Rock Throw | 50 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
373 | Rock Tomb | 60 | 95 | 80 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień. |
374 | Rock Wrecker | 150 | 90 | 0 | Odpoczywa w drugiej turze. |
375 | Role Play | 0 | 0 | 0 | Zamienia ability. |
376 | Rolling Kick | 60 | 85 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
377 | Rollout | 30 | 90 | 0 | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1, 5-2 raz.<br /> Jeśli przeciwnik użył Defense Curl mox x2. |
378 | Roost | 0 | 0 | 100 | Regeneruje 50% hp używającemu. jeśli przeciwnik ma typ lot to na czas użycie roosta traci go. |
379 | Round | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
380 | Sacred Fire | 100 | 95 | 50 | 50% na podpalenie, jeśli użytkownik jest zamrożony to rozmarza. |
381 | Sacred Sword | 90 | 100 | 0 | Ignoruje bonusy do obrony. |
382 | Safeguard | 0 | 0 | 100 | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan tj. paraliż, otępienie itd. na 5 tur. |
383 | Sand Tomb | 35 | 85 | 0 | Więzi przeciwnika 4-5 rund zadając obrażenia i zabiera mu 1/8HP. |
384 | Sand Attack | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1. |
385 | Sandstorm | 0 | 0 | 0 | Tworzy burze piaskową na 5 tur. |
386 | Scald | 80 | 100 | 30 | 30% szans na podpalenie. |
387 | Scary Face | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
388 | Scratch | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
389 | Screech | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o 2 poziomy. |
390 | Searing Shot | 100 | 100 | 30 | 30% na podpalenie. |
391 | Secret Power | 70 | 100 | 30 | Zależnie od terenu ma 30% na zrobienie czegoś. |
392 | Aurora Veil | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 50%. Działa na 5 tur. |
393 | Seed Bomb | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
394 | Seed Flare | 120 | 85 | 40 | 40% na obniżenie sp.o o 2 poziomy u przeciwnika. |
395 | Seismic Toss | 0 | 100 | 0 | lvl przeciwnika=ilość obrażen zadanych |
396 | Self-Destruct | 200 | 100 | 100 | 30% recoila używającemu. |
397 | Shadow Ball | 80 | 100 | 20 | 20% szans na obniżenie sp. obrony. |
398 | Shadow Blast | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
399 | Shadow Blitz | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
400 | Shadow Bolt | 75 | 100 | 100 | Paraliżuje przeciwnika |
401 | Shadow Break | 75 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
402 | Shadow Chill | 75 | 100 | 10 | 10% na zamrożenie |
403 | Shadow Claw | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
404 | Shadow Down | 0 | 0 | 100 | Obniża obrone przecinika o 2 poziomy |
405 | Shadow End | 120 | 60 | 0 | 50% recoila |
406 | Shadow Fire | 75 | 100 | 10 | 10% na podpalenie |
407 | Shadow Force | 120 | 100 | 0 | W pierwszej turze nietykalni w drugiej atakuje |
408 | Shadow Half | 0 | 0 | 0 | Obniża o połowe HP wszystkim pokom |
409 | Shadow Hold | 0 | 80 | 0 | Powstrzymuje przed wyrzuceniem użytkownika z walki |
410 | Shadow Mist | 0 | 100 | 100 | Obniża uniki przeciwnika o 2 poziomy |
411 | Shadow Panic | 0 | 60 | 100 | Otępia przeciwnika |
412 | Shadow Punch | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
413 | Shadow Rave | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
414 | Shadow Rush | 90 | 100 | 0 | 25% recoila |
415 | Shadow Shed | 0 | 100 | 0 | Usuwa Safeguard, Reflect,Light Screen. |
416 | Shadow Sky | 0 | 100 | 0 | Wszystkim pokom nie-duchom zadaje obrażenia w postaci 1/16MaksHP |
417 | Shadow Sneak | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
418 | Shadow Storm | 95 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
419 | Shadow Wave | 50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
420 | Sharpen | 0 | 0 | 100 | Podnosi atak używającego o 1 poziom. |
421 | Sheer Cold | 10000 | 10 | 0 | Atak K.O. |
422 | Shell Smash | 0 | 0 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy. |
423 | Shift Gear | 0 | 0 | 0 | Zwiększa atak o 2 poziomy i speed o 1 poziom |
424 | Shock Wave | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
425 | Signal Beam | 75 | 100 | 0 | 10% szansy na otępienie przeciwnika. |
426 | Silver Wind | 60 | 100 | 10 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników. |
427 | Simple Beam | 0 | 100 | 0 | Zmienia Ability na Simple |
428 | Sing | 0 | 55 | 0 | Jeśli trafi, usypia przeciwnika. |
429 | Sketch | 0 | 0 | 0 | Kopiuje ostatni atak i zapamiętuje go na stałe |
430 | Skill Swap | 0 | 0 | 0 | Zamienia Ability |
431 | Skull Bash | 130 | 100 | 100 | W pierwszej turze zwiększa obrone o 1 poziom w drugiej atakuje |
432 | Sky Attack | 140 | 90 | 30 | Najpierw zbiera energie potem atakuje<br /> 30% szans na potkniecie przeciwnika. |
433 | Sky Drop | 60 | 100 | 0 | 2-turowy. W pierwszej rundzie leci (nietykalny) w drugiej atakuje |
434 | Sky Uppercut | 85 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
435 | Slack Off | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% aktualnego hp używającemu. |
436 | Slam | 80 | 75 | 0 | Zadaje obrażenia. |
437 | Slash | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
438 | Sleep Powder | 0 | 75 | 100 | Jeśli trafi usypia przeciwnika. |
439 | Sleep Talk | 0 | 0 | 100 | Jeśli użytkownik śpi, to atakuje losowym nauczonym atakiem. |
440 | Sludge | 65 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
441 | Sludge Bomb | 90 | 100 | 30 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
442 | Sludge Wave | 95 | 100 | 100 | 100% szans na zatrucie przeciwnika. |
443 | Smack Down | 50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
444 | Smelling Salts | 70 | 100 | 0 | Jeśli przeciwnik jest sparaliżowany to moc x2. |
445 | Smog | 30 | 70 | 40 | 40% szans na zatrucie przeciwnika. |
446 | Smokescreen | 0 | 100 | 0 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom. |
447 | Snarl | 55 | 95 | 0 | Zmniejsza sp.a przeciwnika o 1 poziom |
448 | Snatch | 0 | 0 | 0 | Kradnie efekt następnego ataku |
449 | Snore | 50 | 100 | 0 | Może zostać użyty tylko jak user śpi, 30% na potknięcie |
450 | Soak | 0 | 100 | 0 | Zmienia typ przeciwnika na wodny |
451 | Soft-Boiled | 0 | 0 | 100 | Leczy 50% aktualnego hp używającemu. |
452 | Solar Beam | 120 | 100 | 0 | W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. |
453 | Sonic Boom | 0 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia w postaci 20HP |
454 | Spacial Rend | 100 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
455 | Spark | 65 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
456 | Spider Web | 0 | 0 | 100 | Uniemożliwia ucieczke, nie działa na duch |
457 | Spike Cannon | 20 | 100 | 0 | Atakuje 5 razy na rundę. |
458 | Spikes | 0 | 100 | 0 | Pokemon wrzuca na pole kolce które ranią każdego następnego pokemona przeciwnika. Obrażenia zadawane są tylko w pierwszej rundzie. Kolcow można wrzucić 3x. 1x - zadaje 12,5% MaksHP, 2x 16,6% MaksHP, 3x 25% MaksHP. Obrażenia nie otrzymują pokemony latające. |
459 | Spin Slash | 0 | 0 | 0 | Zadaje obrażenia wszystkim wrogom wokół użytkownika. |
460 | Spit Up | 0 | 100 | 0 | Moc zależy od ilości użytych Stocpile (atak) 1 Stocpile - 100 moc 2 Stocpile - 200 moc 3 Stocpile - 300 moc |
461 | Spite | 0 | 100 | 0 | Obniża PP ostatniego użytego ataku przez przeciwnika |
462 | Splash | 0 | 70 | 0 | Nic nie robi |
463 | Spore | 0 | 100 | 0 | Usypia przeciwnika. |
464 | Stealth Rock | 0 | 0 | 0 | Atak zadaje obrązenia gdy przeciwnik chce zmienić pokemona i obrażenia zależą od odporności przeciwnika: 0,3 - 3,125%HP 0,5-6,25% 1-12,5% 2-25% 4-50% |
465 | Steamroller | 65 | 100 | 30 | Jeśli przeciwnik użył minimize, moc x2 i nigdy nie spudłuje. 30% szans na potknięcie przeciwnika. |
466 | Steel Wing | 70 | 90 | 10 | 10% szans na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom. |
467 | Stockpile | 0 | 0 | 0 | Zbiera energie przez 3 tury, ma wpływ na moc Spit Up |
468 | Stomp | 65 | 100 | 30 | 30% szans na potknięcie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użyl minimize, moc x2 i nigdy nie spudluje |
469 | Stone Edge | 100 | 80 | 0 | Zadaje obrażenia. |
470 | Stored Power | 20 | 100 | 0 | Moc=(20+{20xilosc stat zwiekszonyxilosc poziomów[maks 6]) maks moc 800 |
471 | Storm Throw | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
472 | Strength | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
473 | String Shot | 0 | 95 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziom. |
474 | Struggle | 50 | 100 | 0 | 1/4 recoila. Używany gdy nie ma PP |
475 | Struggle Bug | 50 | 100 | 100 | Zmniejsza sp atak przeciwnika o 1 poziom. |
476 | Stun Spore | 0 | 75 | 0 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. Nie działa na trawiaste i elektryczne |
477 | Submission | 80 | 80 | 100 | 25% recoila. |
478 | Substitute | 0 | 0 | 0 | Używa 25% MaksHP i tworzy substytut z ilością HP jaką pok zużył+1HP. Ma on te same staty i typu, wszelkie ataki i zmiany stanu przyjmuje substytut, nie przyjmuje recoila (trafia w właściewego poka). Nie blokuje wszystkiego |
479 | Sucker Punch | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
480 | Sunny Day | 0 | 0 | 0 | Wywołuje słoneczko na 5 tur (pogoda) |
481 | Super Fang | 0 | 90 | 0 | Obrażenia są w postaci połowy HP |
482 | Superpower | 120 | 100 | 100 | Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom. |
483 | Supersonic | 0 | 55 | 100 | Jeśli trafi otępia. |
484 | Surf | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
485 | Swagger | 0 | 90 | 100 | Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy i otępia go. |
486 | Swallow | 0 | 0 | 0 | Leczy na podstawie Stockpile 1 Stockpile - 25% HP 2 Stockpile - 50% HP 3 Stockpile - 100% HP |
487 | Sweet Kiss | 0 | 75 | 100 | Otępia przeciwnika. |
488 | Sweet Scent | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza uniki przeciwnika o 2 poziomy. |
489 | Swift | 60 | 100 | 0 | Nigdy nie pudłuje |
490 | Swiftscheroo | 0 | 0 | 0 | Zamienia trzymane itemy |
491 | Swords Dance | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 2 poziomy. |
492 | Synchronoise | 120 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
493 | Synthesis | 0 | 0 | 100 | Zależy od pogody i pory dnia. Rano i noc - 1/4HP, slonecznie 1/2HP, inne 1/8HP |
494 | Tackle | 50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
495 | Tail Glow | 0 | 0 | 100 | Zwiększa sp atak używającego o 3 poziomy. Zwiększa tylko jak przyrost do tej statystyki nie jest większy niż 6 |
496 | Tail Slap | 25 | 85 | 100 | Trafia do 5 razy w ciągu rundy. 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5 |
497 | Tail Whip | 0 | 100 | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziomy. |
498 | Tailwind | 0 | 0 | 100 | Podwaja Speeda na 5 tur |
499 | Take Down | 90 | 85 | 100 | 25% recoila. |
500 | Taunt | 0 | 0 | 100 | Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych na 3 tury |
501 | Techno Blast | 120 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
502 | Teeter Dance | 0 | 100 | 100 | Otępia przeciwnika. |
503 | Telekinesis | 0 | 100 | 100 | Dodaje odpornośc na ziemie, Spikes, Toxic Spikes, Arena Trap. Inne ruchy oprócz KO zawsze trafiają |
504 | Teleport | 0 | 0 | 50 | Ucieka z pola walki, no chyba że jest w pułapce |
505 | Thief | 60 | 100 | 100 | Kradnie trzymany item |
506 | Thrash | 120 | 100 | 100 | Atakuje 2-3 rundy a następnie używający popada w otępienie. |
507 | Thunder | 110 | 70 | 30 | 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
508 | Thunder Fang | 65 | 95 | 10 | 10% szans na sparaliżowanie i potkniecie przeciwnika. |
509 | Thunder Wave | 0 | 100 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. Nie działa na elektryki |
510 | Thunderbolt | 90 | 100 | 30 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Nie paraliżuje elektryczne |
511 | Thunder Punch | 75 | 100 | 10 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
512 | Thunder Shock | 40 | 100 | 10 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
513 | Tickle | 0 | 100 | 100 | Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 1 poziom. |
514 | Torment | 0 | 100 | 0 | Nie pozwala na użycie tego samego ataku 2x pod rząd |
515 | Toxic | 0 | 90 | 100 | Jeśli trafi to zatruwa przeciwnika. |
516 | Toxic Spikes | 0 | 100 | 25 | Pierwszy atak zatruwa drugi zatruwa śmiertelnie. Działają na każdego następnego poka, nie działa na lot, stal i trujące |
517 | Transform | 0 | 0 | 100 | Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków i stat |
518 | Tri Attack | 80 | 100 | 20 | 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
519 | Trick | 0 | 0 | 0 | Zamienia trzymane itemy |
520 | Trick Room | 0 | 0 | 0 | Obniza speed pokemona który pierwszy zaatakuje |
521 | Triple Kick | 10 | 90 | 100 | Pierwszy kop ma moc 10, drugi 20, trzeci 30. |
522 | Trump Card | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
523 | Twineedle | 25 | 100 | 0 | Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. |
524 | Twister | 40 | 100 | 0 | 20% na potkniecie. Trafia poki które są w locie (Fly, Bounce,Sky Drop) wtedy moc x2 |
525 | U-turn | 70 | 100 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki |
526 | Uproar | 90 | 100 | 0 | Atakuje 3 razy, coś jak Outrage tylko że nie otępia |
527 | V-create | 180 | 95 | 0 | Obniża obrone, spo, speed uzytkownika o 1 poziom |
528 | Vacuum Wave | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
529 | Vacuum-Cut | 0 | 0 | 0 | Zadaje obrażenia w postaci 18HP. |
530 | Venoshock | 65 | 100 | 0 | Uderza dwa razy na rundę, moc x2 jeśli przeciwnik jest otruty |
531 | Brutal Swing | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
532 | Vice Grip | 50 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
533 | Vine Whip | 45 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
534 | Vital Throw | 70 | 100 | 0 | Zawsze trafia |
535 | Volt Swich | 70 | 100 | 0 | Wywala przeciwnika z walki |
536 | Volt Tackle | 120 | 100 | 10 | 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. zadane obrażenia=recoil |
537 | Wake-Up Slap | 70 | 100 | 0 | jeśli przeciwnik śpi moc x2 ale budzi go |
538 | Water Gun | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
539 | Water Pledge | 80 | 100 | 0 | Jeśli zostanie użyty po ataku Fire Pledge - moc x2, wszystkim nie wodnym atakom zada obrażenia 1/8maksHP. Jeśli po Grass Pledge - moc x2, chroni przez 4 tury przed atakami ale ich efekty uboczne np. podpalenie mają szanse x2. |
540 | Water Pulse | 60 | 100 | 20 | 20% szans na otępienie przeciwnika. |
541 | Water Sport | 0 | 0 | 100 | Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków na 5 tur |
542 | Water Spout | 0 | 100 | 0 | moc=150*(obecne HP/maks HP) |
543 | Waterfall | 80 | 100 | 20 | 20% na potkniecie |
544 | Whirlpool | 35 | 85 | 100 | Wiezi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 1/8HP jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył dive zadaje podwójne obrażenia. |
545 | Whirlwind | 0 | 0 | 0 | Wyrzuca przeciwnika z walki |
546 | Wide Guard | 0 | 0 | 100 | W double battle chroni swoich przed atakami które zadają wszystki obrażenia, np. Earthquake, Surf. Jeśli zostało użyte z powodzeniem, następny ruch Wide Guard ma 50% mniej szans na powodzenie. |
547 | Wide Slash | 0 | 0 | 0 | |
548 | Wild Charge | 90 | 100 | 100 | 25% recoila. |
549 | Will-O-Wisp | 0 | 85 | 100 | Jeśli trafi, podpala przeciwnika. Nie działa na ogniste |
550 | Wing Attack | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
551 | Wish | 0 | 0 | 100 | W następnej turze leczy 50% HP |
552 | Withdraw | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę używąjacego o 1 poziom. |
553 | Wonder Room | 0 | 0 | 100 | Użytkownik tworzy obszar, który utrzymuje się przez 5 tur. Obrona i Sp. Obrona wszystkich obecnych w nim Pokemonów zostają zamienione ze sobą. |
554 | Wood Hammer | 120 | 100 | 100 | obrażenia=recoil |
555 | Work Up | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak i sp a używającego o 1 stopien. |
556 | Worry Seed | 0 | 100 | 0 | Zmienia Ability na Insomnia |
557 | Wrap | 15 | 90 | 100 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 1/8 jego zdrowia. |
558 | Wring Out | 0 | 100 | 0 | moc = 120x(aktualne HP/makshp) |
559 | X-Scissor | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
560 | Yawn | 0 | 100 | 100 | Usypia przeciwnika, jeśli trafi. Ale w rundzie w której został użyty jest tylko informacja, dopiero w następnej usypia. No chyba że został mu w miedzyczasie nadany inny status. |
561 | Zap Cannon | 120 | 50 | 100 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
562 | Zen Headbutt | 80 | 90 | 20 | 20% szans na potkniecie |
563 | Blizzard | 110 | 70 | 10 | 10% sznas na zamrożenie. |
564 | Glare | 0 | 100 | 100 | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. |
565 | Avalanche | 60 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jesli użytkownik dostał jakieś obrażenia w danej rundzie moc x2 |
566 | Shell Trap | 150 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jeśli przeciwnik uderzy nas pierwszy ruch się nie powiedzie. |
567 | Volt Switch | 70 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
568 | Fleur Cannon | 130 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia i zmniejsza sp.atak używającego o 2 stopnie. |
569 | Flying Press | 100 | 95 | 0 | Minimize moc x2 |
570 | Mat Block | 0 | 0 | 0 | Chroni przed atakami, prócz statusów |
571 | Belch | 120 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia |
572 | Rototiller | 0 | 0 | 0 | Podnosi atak i sp. at. wszystkim trawiastym pokemonom |
573 | Sticky Web | 0 | 0 | 0 | Obniża prędkość o jeden poziom nie działa na lot |
574 | Fell Stinger | 50 | 100 | 0 | Jesli spowoduje śmierć przeciwnika zwiększa atak o 2 poziomy |
575 | Phantom Force | 90 | 100 | 0 | 2 turowy, najpierw znika, potem atakuje. Przebija się przez Protect, Detect, Spiky Shed, King's Sheld, Mat Block |
576 | Trick-or-Treat | 0 | 100 | 100 | Dodaje typ ducha przeciwnikowi, nawet jak ma on już 2 typu. |
577 | Noble Roar | 0 | 100 | 0 | Obniża atak i sp. at. o 1 poziom. |
578 | Ion Deluge | 0 | 0 | 0 | Ataki typu normalnego, są elektryczne |
579 | Parabolic Charge | 65 | 100 | 0 | 50% zadanych obrażen leczy |
580 | Forest's Curse | 0 | 100 | 0 | Dodaje trawiasty typ przeciwnikowi |
584 | Petal Blizzard | 90 | 100 | 0 | zadaje obrażenia |
585 | Freeze-Dry | 70 | 100 | 0 | 10% na zamrożenie |
586 | Disarming Voice | 40 | 100 | 0 | zawsze trafia |
588 | Parting Shot | 0 | 0 | 100 | zmniejsza at. i sp. at |
589 | Draining Kiss | 50 | 0 | 100 | 75% zadanych obrażen do HP |
590 | Crafty Shield | 0 | 0 | 0 | Chroni przed atakami statusowymi. |
591 | Flower Shield | 0 | 0 | 0 | Zwiększa obronę i sp. obronę wszystkim trawiastym pokemonom. |
592 | Grassy Terrain | 0 | 0 | 0 | odnawia 1/16 życia pod koniec każdej tury oraz wzmacnia typy ruchów typu trawiastego o 50%. Długość utrzymania się tego ruchu trwa 5 tur. Nie skutkuje na latających pokemonach oraz na pokemona które są pod wpływem Magnet Rise lub Telekinesis |
593 | Misty Terrain | 0 | 0 | 0 | Chroni przed atakami statusowymi oraz obniża obrażenia ataków typu dragon. Nie działa na fairy |
594 | Electrify | 0 | 30 | 0 | Następny atak przeciwnika, typ będzie zmieniony na ele. ale tylko na ta ture |
595 | Play Rough | 90 | 90 | 10 | 10% szans na zmiejszenie ataku u przeciwnika o 1 poziom |
596 | Fairy Wind | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia |
597 | Moonblast | 95 | 100 | 0 | 10% szans na obniżenie spa o 1 poziom |
598 | Boomburst | 140 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia wszystkim naokoło |
599 | Fairy Lock | 0 | 0 | 0 | Pokemon nie może uciec z pola walki |
600 | King's Shield | 0 | 0 | 0 | Blokuje przed atakiem przeciwnika za wyjątkiem statusowych |
601 | Play Nice | 0 | 0 | 0 | Obniża u przeciwnika atak o 1 poziom |
602 | Confide | 0 | 0 | 0 | obniza atak o jeden poziom |
603 | Diamond Storm | 100 | 95 | 0 | 50% na podniesienie obrony o 1 poziom |
604 | Water Shuriken | 15 | 100 | 0 | 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5 |
605 | Mystical Fire | 75 | 100 | 0 | Obniża przeciwnika sp.a o 1 poziom |
606 | Spiky Shield | 0 | 0 | 0 | blokuje atak, który kontaktuje się z użytkownikiem, atakujący otrzymuje obrażenia równa 1/8 swej maksymalnej HP. |
607 | Aromatic Mist | 0 | 0 | 0 | Podnosi sp.oobronę o poziom |
608 | Eerie Impulse | 0 | 100 | 0 | Obniża o 2 poziomy sp. at u przeciwnika. |
609 | Venom Drench | 0 | 100 | 0 | Obniża o 1 poziom atak, sp. at. i szybkość zatrutego przeciwnika |
610 | Powder | 0 | 100 | 0 | jeśli po tym ataku przeciwnik użyje ognistego ataku to obniża mu o 25% HP i ten atak się nie udaje |
611 | Geomancy | 0 | 0 | 0 | Podnosi sp.at. sp. ob i szybkość o 2 poziomy |
612 | Magnetic Flux | 0 | 0 | 0 | Podnosi obronę i sp. ob. o poziom pokemonom ze ability plus i minus |
613 | Happy Hour | 0 | 0 | 0 | podwaja ilość nagród uzyskanych na koniec bitwy. |
614 | Electric Terrain | 0 | 0 | 0 | Sprawia że pokemony nie mogą zasnąć, zwiększa moc eletrycznych ataków o 50%, działa przez 5 tur |
615 | Dazzling Gleam | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia |
616 | Celebrate | 0 | 0 | 0 | nic nie robi |
617 | Baby-Doll Eyes | 0 | 100 | 0 | Zmniejsza atak przeciwnika o jeden poziom |
618 | Nuzzle | 20 | 100 | 100 | Praliżuje przy trafieniu |
619 | Hold Back | 40 | 100 | 0 | Ten atak nigdy nie pokona przeciwnika, zawsze zostawia mu 1 HP |
620 | Infestation | 20 | 100 | 0 | Przez 2-5 tur zabiera 1/8hp przeciwnikowi |
621 | Power-Up Punch | 40 | 100 | 0 | Zwiększa atak o 1 poziom |
622 | Oblivion Wing | 80 | 100 | 0 | 75% obrażeń, leczy HP |
623 | Land's Wrath | 90 | 100 | 0 | zadaje obrazenia |
624 | Defog | 0 | 100 | 0 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom. Likwiduje Safeguard, Mist, Spikes, Toxic Spikes, Stealth Rock, Sticky Web, Light Screen i Reflect |
625 | Astonish | 30 | 100 | 0 | 30% na spowodowanie podknięcia u przeciwnika, ale tylko jak Astonish uderzyło pierwsze. |
626 | Camouflage | 0 | 0 | 100 | Zmienia typ pokemona na kontrujący przeciwnika |
627 | Weather Ball | 50 | 100 | 100 | Gdy jest inna pogoda niż czysta moc jest podwajana |
628 | Block | 0 | 0 | 100 | Blokuje możliwość użycia ataków uciekania z walki typu teleport |
629 | Doom Desire | 140 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia |
630 | Psycho Boost | 140 | 90 | 100 | Zmniejsza specjalny atak używającego o 2 stopnie |
631 | Psycho Shift | 0 | 100 | 100 | Podnosi sp atak używającego o 2 stopnie |
632 | Switcheroo | 0 | 100 | 100 | Zwiększa szybkość o 2 stopnie. |
633 | Judgment | 100 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
634 | Defend Order | 0 | 0 | 100 | Zwiększa obronę i sp.obronę o 1 stopień |
635 | Dark Void | 0 | 50 | 100 | Usypia przeciwnika i powoduje pewne ruchy (Dream Eater, Hex, Nightmare i Wake-Up Slap) w tej samej turze. |
636 | After You | 0 | 0 | 100 | Następny atak zawsze trafi, chyba że wcześniej zostanie użyte dig lub fly. |
637 | Burn Up | 130 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
638 | Speed Swap | 0 | 0 | 100 | Zamienia się szybkością z przeciwnikiem. |
639 | Secret Sword | 85 | 100 | 100 | Jego atak jest przeliczany na podstawie naszego sp.ataku i obrony przeciwnika |
640 | Glaciate | 65 | 95 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 stopnie |
641 | Ice Burn | 140 | 90 | 30 | 30% na podpalenie przeciwnika. |
642 | Topsy-Turvy | 0 | 0 | 100 | Przenosi statystyki przeciwnika na używającego |
643 | Steam Eruption | 110 | 95 | 30 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. |
644 | Hyperspace Hole | 80 | 0 | 0 | Zadaje obrażenia. Zawsze trafia. |
645 | Core Enforcer | 100 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
646 | Thousand Arrows | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
647 | Thousand Waves | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
648 | Light of Ruin | 140 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia. |
649 | Origin Pulse | 110 | 85 | 0 | Zwiększony power o 50% gdy używa go kyogre |
650 | Precipice Blades | 120 | 85 | 0 | Zadaje obrażenia. |
651 | Dragon Ascent | 120 | 100 | 100 | Powoduje mega evolucje u rayquazy. |
652 | Hyperspace Fury | 100 | 0 | 100 | Zmniejsza obronę używającego o 1 stopień |
653 | Shore Up | 0 | 0 | 100 | Odnawia połowę życia używającego. |
654 | First Impression | 90 | 100 | 100 | Atakuje pierwszy. |
655 | Baneful Bunker | 0 | 0 | 100 | Chroni przed efektami typu nasiona , podpalenie , trucizna. |
656 | Spirit Shackle | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
657 | Darkest Lariat | 85 | 100 | 0 | Ignoruje statystyki obrony i uniku. |
658 | Sparkling Aria | 90 | 100 | 100 | Gdy przeciwnik płonie, efekt zostaje utracony. |
659 | Ice Hammer | 100 | 90 | 100 | Zmniejsza szybkość używającego o 1 stopień . |
660 | Floral Healing | 0 | 0 | 100 | Leczy używającego za połowę maksymalnego życia przeciwnika. |
661 | High Horsepower | 95 | 95 | 0 | Zadaje obrażenia. |
662 | Strength Sap | 0 | 100 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 1 poziom i leczy używającego o ilość ataku przeciwnika przed zmniejszeniem. |
663 | Solar Blade | 125 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
664 | Leafage | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
665 | Spotlight | 0 | 0 | 100 | Zwiększa sp.obrone używającego o 1 stopień. |
666 | Toxic Thread | 0 | 100 | 100 | Zatruwa przeciwnika i zmniejsza jego szybkość o 1 stopień |
667 | Laser Focus | 0 | 0 | 100 | Następny ruch używającego zada krytyczne obrażenia. |
668 | Gear Up | 0 | 0 | 100 | Podnosi sp.atak i atak używającego o 1 stopień. |
669 | Throat Chop | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
670 | Pollen Puff | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
671 | Anchor Shot | 80 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
672 | Psychic Terrain | 0 | 0 | 100 | Zwiększa predkość pokemonów psychicznych o 1 stopień i zmniejsza szybkość innych typów o 1 stopień. |
673 | Lunge | 80 | 100 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 2 stopnie. |
674 | Fire Lash | 80 | 100 | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 stopień. |
675 | Power Trip | 20 | 100 | 100 | Gdy pokemon zwiększy statystyki innym atakiem zwiększa się jego moc o 20 za każdym razem. |
676 | Smart Strike | 70 | 0 | 100 | Zawsze trafia. |
677 | Purify | 0 | 0 | 100 | Gdy pokemon ma na sobie nałożony jakiś status leczy używającego o 50% maksymalnego życia. |
678 | Revelation Dance | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
679 | Trop Kick | 70 | 100 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 1 stopień. |
680 | Instruct | 0 | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o 1 stopień. |
681 | Beak Blast | 100 | 100 | 100 | Atakuję ostatni. |
682 | Clanging Scales | 110 | 100 | 100 | Zmniejsza obronę używającego o 1 stopień |
683 | Dragon Hammer | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
684 | Psychic Fangs | 85 | 100 | 0 | Psychic Fangs usuwa Light Screen, Reflect i Aurora Veil, a nastepnie zadaje obrażenia. |
685 | Stomping Tantrum | 75 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Jeżeli poprzedni ruch przeciwnika wywoła komunikat "But it failed!" to moc x2. |
686 | Shadow Bone | 85 | 100 | 20 | Zadaje obrażenia. Ma 20% na obniżenie obrony przeciwnika o 1 stopień. |
687 | Accelerock | 40 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. |
688 | Liquidation | 85 | 100 | 20 | Zadaje obrażenia. Ma 20% na obniżenie obrony przeciwnikowi o 1 stopień. |
689 | Prismatic Laser | 160 | 100 | 0 | Atak dwu turowy. W pierwszej turze zadaje obrażenia, a w drugiej turze musi odładować. |
690 | Spectral Thief | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. Omija substytuty. |
691 | Sunsteel Strike | 100 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia ignorując zdolności celu. Nie ignoruje Shadow Shield i Prism Armor. |
692 | Moongeist Beam | 100 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia ignorując zdolności celu. Nie ignoruje Shadow Shield i Prism Armor. |
693 | Tearful Look | 0 | 0 | 100 | Obniża atak i sp.atak przeciwnika o 1 stopień. Zawszę trafia chyba że zostanie użyte Dig lub Fly. |
694 | Zing Zap | 80 | 100 | 30 | Zadaje obrażenia. ma 30% szans an zablokowanie ataku przeciwnika. |
695 | Nature's Madness | 0 | 90 | 0 | Zadaje obrażenia równe 50% pozostałych punktów życia przeciwnika. Zadaje co najmniej 1 HP. |
696 | Multi-Attack | 90 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia i nie am efektu wtórnego. typ zależny od przechowywanej pamięci użytkownika. |
697 | Mind Blown | 150 | 100 | 0 | Mind Blown zadaje obrażenia, a użytkownik traci połowę swojego maksymalnego HP zaokrąglonego w górę. |
698 | Plasma Fists | 100 | 100 | 0 | Zadaje obrażenia. W pozostałej części aktualnej tury wszystkie ruchy typu Normalnego staną się typem elektrycznym, w tym ruchy statusowe. |
699 | Photon Geyser | 100 | 100 | 0 | Photon Geyser porównuje statystyki Ataku użytkownika i Ataku Specjalnego, zadając obrażenia celowi za pomocą wyższej statystyki. Jeśli Atak użytkownika jest większy niż jego Specjalny Atak, obrażenia tego ruchu zostaną obliczone za pomocą Ataku użytkownika i Obrony celu; jeśli jego Specjalny Atak jest równy lub większy od jego Ataku, obrażenia będą uwzględniać Specjalny Atak użytkownika i Obronę Specjalną celu. Ignoruję zdolności celu, nie ignoruje efektów Shadow Shield i Prism Armor. |
700 | Beak Blast | 100 | 100 | 100 | dwuturowy ma szanse podpalić |