Przyrosty | Pokemony | Wyprawy | Ataki | TM | Poradnik | BBCode chat

id Nazwa Moc Celność Cel. efektu Opis
1   Absorb 20 100 100 Atak 20mocy absorbuje połowę zadanych obrażeń do hp.
2   Acid 40 100 10 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 stopień.
3   Acid Armor 0 0 100 Zwiększa swoją obronę o 2 stopnie.
4   Acid Spray 40 100 100 Zmniejsza sp. obronę przeciwnika o 2 stopnie.
5   Acrobatics 55 100 0 Zadaje obrażenia.
6   Acupressure 0 0 100 Zwiększa losowa statystykę o 2 stopnie.
7   Aerial Ace 60 0 0 Ignoruje statystyki uniku i celności Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów dive, dig, fly, bounche, sky drop i shadow force.
8   Aeroblast 100 95 100 Zwiększa szanse na krytyczny cios.
9   Agility 0 0 100 Zwiększa szybkość o 2 stopnie.
10   Air Cutter 55 95 100 Zwiększa szanse na krytyczny cios.
11   Air Slash 75 95 30 30% na potknięcie przeciwnika.
12   Amnesia 0 0 100 Zwiększa specjalną obronę o 2 stopnie.
13   Ancient Power 60 100 10 10% szans na zwiększenie o 1 stopień obrony, spec. obrony, ataku i spec. ataku.
14   Aqua Jet 40 100 0 Zawsze atakuje pierwszy.
15   Aqua Ring 0 0 100 Leczy 1/16 HP przez 2-5 rund
16   Aqua Tail 90 90 0 Zadaje obrażenia.
17   Arm Thrust 15 100 0 Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios
18   Aromatherapy 0 0 100 Leczy wszystkie problemy statusowe.
19   Assurance 60 100 0 Jeśli w danej rundzie dostał obrażenia to moc ataku - 120.
20   Attack Order 90 100 0 Zadaje obrażenia.
21   Attract 0 0 100 Wprowadza przeciwnika w stan zakochania.
22   Aura Sphere 90 0 0 Ignoruje statystyki uniku i celności. Nie trafia tylko gdy przeciwnik używa ruchów dive, dig, fly, bounche sky, drop i shadow force.
23   Aurora Beam 65 100 10 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika.
24   Autotomize 0 0 100 Zwiększa prędkość o 2 stopnie.
25   Avalanche 70 100 0 Jeśli w tej same rundzie dostał już obrażenia to moc x2
26   Barrage 15 100 0 Trafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios
27   Barrier 0 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
28   Beat Up 85 95 0 Zadaje obrażenia.
29   Belly Drum 0 0 100 Odejmuje połowę hp i zwiększa atak o 6 stopni używającemu.
30   Bide 0 0 100 Od 3 do 5 rund zbiera obrażenia by potem zwrócić je z podwójną mocą.
31   Bind 15 100 100 Łapie przeciwnika w pułapkę i co rundę zadaje obrażenia (37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios)
32   Bite 60 100 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
33   Blast Burn 150 90 100 Po użyciu używający musi odpocząć.
34   Blaze Kick 85 90 10 10% szans na podpalenie.
35   Blue Flare 130 85 20 20% szans na podpalenie.
36   Body Slam 85 90 30 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użył Mimic, wtedy celność 100% i moc 2X
37   Bolt Strike 130 85 20 20% szans na sparaliżowanie.
38   Bone Club 65 85 10 10% szans na potknięcie przeciwnika.
39   Bone Rush 25 90 0 Atakuje do 5x w ciągu tury, 33,3% na zadanie ciosu 2 i , 16,7% na 4 i 5
40   Bonemerang 50 90 0 Atakuje 2x w ciągu tury.
41   Bounce 85 85 0 Atak w rundowy, najpierw leci w powietrze, potem atakuje. Jeśli podczas przygotowanie przeciwnik użyje Sky Upportec to moc x2. Może zostać trafiony po użyciu Lock-On i Mind Reader
42   Brave Bird 120 100 100 30% obrażeń jako recoil.
43   Brick Break 75 100 100 Usuwa działanie reflect i barrier.
44   Brine 110 90 0 Zadaje obrażenia.
45   Bubble 40 100 10 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika.
46   Bubblebeam 65 100 10 10% szans na zmniejszenie prędkości przeciwnika.
47   Bug Bite 60 100 0 Zadaje obrażenia.
48   Bug Buzz 90 100 10 10% szans na zmniejszenie spec. obrony o 1 stopień.
49   Bulk Up 0 0 100 Zwiększa atak i obronę o 1 stopień.
50   Bulldoze 60 100 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
51   Bullet Punch 40 100 0
52   Bullet Seed 25 100 0 Atakuje do 5x w ciągu tury. rafia (lub nie) potem 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios
53   Calm Mind 0 0 100 Zwiększa sp. atak i sp. obronę o 1 stopień.
54   Captivate 0 0 100 Zmniejsza sp. atak przeciwnika o 2 stopnie.
55   Charge 0 0 100 Następny atak ele. to zadaje 2x obrażeń
56   Charge Beam 50 90 70 70% szans na zwiększenie sp. ataku o 1 stopień.
57   Charm 0 0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 stopnie.
58   Chatter 40 100 40 Otępia jak trafi
59   Chip Away 65 100 100
60   Circle Throw 60 90 0 Zadaje obrażenia i może wyrzucić przeciwnika (podobnie jak Roar)
61   Clamp 35 85 100 Łapie przeciwnika w pułapkę i co rundę zadaje obrażenia równe wcześniej zadanym. 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios
62   Clear Smog 50 0 100 Resetuje statystyki. Zawsze trafia (oprócz momentu gdy przeciwnik użyje Fly, Dig,DivemBounce,Phantom Force, Shadow Force)
63   Close Combat 120 100 100 Zmniejsza obronę i sp. obronę używającego o 1 poziom.
64   Coil 0 0 100 Zwiększa atak, obrone i szybkość o 1 poziom.
65   Comet Punch 18 85 0 Atakuje do 5x w ciągu tury. 2 i 3 cios szansa 33,3% na 4 i 5 16,7%
66   Confuse Ray 0 100 100 Otępia przeciwnika.
67   Confusion 50 100 10 10% szans na otępienie przeciwnika.
68   Constrict 10 100 10 10% szans na zmniejszenie speedu o 1 poziom
69   Conversion 0 0 100 Zmienia typ na taki jaki jest pierwszy atak u przeciwnika
70   Conversion 2 0 0 100 Uodparnia się na ostatni atak przeciwnika.
71   Copycat 0 0 100 Kopiuje ostatnie posunięcie przeciwnika.
72   Cosmic Power 0 0 100 Zwiększa specjalną obronę i obronę o 1 stopień.
73   Cotton Guard 0 0 100 Zwiększa obronę używającego o 3 poziomy.
74   Cotton Spore 0 0 100 Zmniejsza prędkość przeciwnika o 2 poziomy.
75   Counter 0 100 100 Odbija ataki fizyczne z podwójną mocą.
76   Covet 60 100 0 Zadaje obrażenia.
77   Crabhammer 100 90 0 Zadaje obrażenia.
78   Cross Chop 100 80 0 Zadaje obrażenia.
79   Cross Poison 70 100 10 10% szans na zatrucie.
80   Crunch 80 100 20 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
81   Crush Claw 75 95 50 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
82   Crush Grip 0 100 0 Dmg obliczane według 120 × CurrentHP ÷ MaxHP.
83   Curse 0 0 100 Jeśli pokemon jest typu duch zabiera mu 50% hp i rzuca klątwę na przeciwnika (zabierającą 1/4HP), lecz jeśli jest to inny typ zwiększa obronę i sp obronę o 1 stopień zmniejszając szybkość.
84   Cut 50 95 0 Zadaje obrażenia.
85   Dark Pulse 80 100 20 Szansa na potknięcie.
86   Defense Curl 0 0 100 Zwiększa obronę o 1 poziom. Jeśli potem przeciwnik użyje Rollout lub Ice Ball to moc x2
87   Destiny Bond 0 0 100 Jeśli użytkownik zostanie pokonany to uśmierca także przeciwnika. Ale działa tylko jeśli następny atak pokona naszego pokemona
88   Detect 0 0 100 Chroni przed atakami przez 1 rundę.
89   Dig 80 100 0 Atak dwurundowy, w 1 się zakopujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Podczas zakopania moc Earthquake i Magnitude x2
90   Disable 0 0 100 Blokuje ostatni użyty atak przeciwnika na 4 tury.
91   Discharge 80 100 30 30% szans na sparaliżowanie.
92   Dive 80 100 0 Atak dwurundowy, w 1 się zakopujemy i jesteśmy odporni na większość ataków, w 2 atakujemy. Surf i Whirlpool x2 moc
93   Dizzy Punch 70 100 20 20% szans na otępienie.
94   Double Hit 35 90 0 Atakuje 2 razy na rundę.
95   Double Kick 30 100 0 Atakuje 2 razy na rundę.
96   Double Team 0 0 100 Zwiększa uniki o 1 stopień.
97   Double Edge 120 100 0 Zadaje 33 obrażeń zwrotnych.
98   Doubleslap 15 85 0 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. 37.5% szans na zadanie 2 hitu, 37.5% na zadanie 3, 12,5% na 4 i 5 cios
99   Draco Meteor 130 90 100 obniża atak specjalny uzytkownika o 2 poziomy.
100   Dragon Claw 80 100 0 Zadaje obrażenia.
101   Dragon Dance 0 0 100 Zwiększa atak i szybkość o 1 stopień.
102   Dragon Pulse 85 100 0 Zadaje obrażenia.
103   Dragon Rage 0 100 0 Zadaje obrażenia w postaci 40 HP
104   Dragon Rush 100 75 20 20% szans na potknięcie przeciwnika. Jesli przeciwnik użył Mimic to moc x2 i zawsze trafi
105   DragonBreath 60 100 30 30% szans na sparaliżowanie.
106   Dragon Tail 60 90 0 Zadaje obrażenia.
107   Drain Punch 75 100 100 50% obrażeń zamienia w hp dla użytkownika.
108   Dream Eater 100 100 100 Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
109   Drill Peck 80 100 0 Zadaje obrażenia.
110   Drill Run 80 95 0 Zadaje obrażenia.
111   Dual Chop 40 90 0 Zadaje obrażenia 2 razy
112   Dynamic Punch 100 50 100 Jeśli trafi, otępia.
113   Earth Power 90 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 2 poziomy
114   Earthquake 100 100 0 Jeśli przeciwnik używa dig zadaje 2x więcej dmg.
115   Echoed Voice 40 100 0
116   Egg Bomb 100 75 0 Zadaje obrażenia.
117   Electro Ball 0 100 0 Jeżeli speed przeciwnika jest większy niż 51% moc 60, 50-34% moc 80, 33-25% moc 120, mniej niż 25% moc 150
118   Electroweb 55 95 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
119   Embargo 0 100 0 Uniemożliwia użycie itemu przez 5 tur
120   Ember 40 100 10 10% szans na podpalenie.
121   Encore 0 100 0 Przeciwnik używa ostatni użyty atak przez 3 tury.
122   Endeavor 0 0 100 Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
123   Endure 0 0 100 Przy ataku kończącym zostawia userowi 1 HP
124   Energy Ball 90 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziomy.
125   Entrainment 0 100 0 Zamienia ability z przeciwnikiem, działa tylko 1 raz
126   Eruption 0 100 0 moc=150x(obecne HP/maksHP)
127   Excavate 0 0 0
128   Explosion 250 100 100 50% obrażeń jako recoil.
129   Extrasensory 80 100 10 10% szans na potknięcie przeciwnika.
130   Extremespeed 80 100 0 Zadaje obrażenia.
131   Facade zalezy 100 0 Podstawowa moc 70 jeśli jest sparaliżowany/zatruty/podpalony 140.
132   Fain Attack 60 100 0 Zawsze trafia
133   Fake Out 40 100 0 Jeśli zadał obrażenia pierwszy, przeciwnik będzie potknięty
134   Fake Tears 0 0 100 Obniża sp o przeciwnika o 2 poziomy.
135   False Swipes 40 100 0 Ten atak nie może zakończyć walki. Zawsze zostawia przeciwnika z 1hp.
136   Feather Dance 0 0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 stopnie.
137   Feint 30 100 30 30% szans na obniżenie o i sp. obronę przeciwnika.
138   Fiery Dance 80 100 50 50% szans na zmniejszenie sp.a przeciwnika o 1 poziom
139   Final Gambit 250 100 100 50% obrażeń jako recoil.
140   Fire Blast 110 85 10 10% szans na podpalenie.
141   Fire Fang 65 95 10 10% szans na podpalenie.
142   Fire Pledge 80 100 0 Jeśli zostanie użyty po ataku Grass Pledge - moc x2, wszystkim nie-ogniowym atakom zada obrażenia 1/8maksHP. Jeśli po Water Pledge - moc x2, chroni przez 4 tury przed atakami ale ich efekty uboczne np. podpalenie mają szanse x2
143   Fire Punch 75 100 10 10% szans na podpalenie.
144   Fire Spin 35 85 100 Więzi w ognistej pułapce przez 4-5 rund. Zabierając 1/8maksHP, nie działa na duchy
145   Fissure 100000 10 0 Atak K.O.
146   Flail 0 100 0 P=(48xaktualne HP)/maxhp.
P>32 - moc 20
17<=p<=32 - 40 moc
10<=P<=16 - 80 moc
5<=P<=9 - 100 moc
2<=P<=4 - 150 moc
P<=1 - 200 moc
147   Flame Burst 70 100 0 Zadaje obrażenia.
148   Flame Charge 50 100 100 Zwiększa szybkość o 1 poziom.
149   Flame Wheel 60 100 10 10% szans na podpalenie i rozmraża
150   Flamethrower 90 100 10 10% szans na podpalenie.
151   Flare Blitz 120 100 10 10% na podpalenie, odmraża, obrażenia zadane = recoil
152   Flash 0 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1.
153   Flash Cannon 80 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika o 1 poziom.
154   Flatter 0 0 100 Podnosi sp. atak przeciwnika o 1 poziom i otępia go.
155   Fling 60 100 0 Zadaje obrażenia.
156   Fly 90 95 0 W 1 rundzie wzlatujemy i jesteśmy nietykalni, w 2 atakujemy.
Podczas lotu możemy oberwać od: Gust, Thunder, Twister, Twister,Whirlwind,Bide,Swift,Transform,Sku Upportec,Hurriacane
157   Focus Blast 120 70 10 10% szans na obniżenie sp. obrony o 1 poziom.
158   Focus Energy 0 0 100 Podnosi atak i sp. atak o 1 poziom.
159   Focus Punch 150 90 0 Zadaje obrażenia. Jeśli przeciwnik zada obrażenia przed nami, wtedy potyka się i nie uzywa Focusa
160   Follow Me 0 0 100 W walkach 6 vs 6 zmniejsza zmęczenie używającego, lub zwiększa przeciwnika (jeśli wygra z używającym ataku).
161   Force Palm 60 100 30 30% szans na sparaliżowanie.
162   Foresight 0 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
163   Foul Play 95 100 0 Ilość obrażeń liczona na podstawie przeciwnika ataku
164   Freeze Shock 140 90 30 30% na paraliż, 2-turowy(najpierw ładuje potem atak)
165   Frenzy Plant 150 90 0 Atak 2 rundowy.
166   Frost Breath 60 90 0
167   Frustration zalezy 100 0 Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do return.
168   Fury Attack 15 85 0 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. 33% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5
169   Fury Cutter 0 95 0 Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95. Zaczyna od 40 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do rollout.
170   Fury Swipes 18 80 0 Atakuje 2-5 razy. 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5
171   Fusion Bolt 100 100 0 Jeżeli wcześniej został użyty Fusion Flare lub Blue Flare, wtedy moc x2
172   Fusion Flare 100 100 0 Jeśli wcześniej został użyty Fusion Bolt lub Blue Flare x2 moc
173   Future Sight 120 100 0 Używa ale nic nie robi, dopiero za 2 rundy zadaje obrażenia, używając stat jakie były przy aktywowaniu.
174   Gastro Acid 0 100 0 Usuwa Ability
175   Gear Grind 50 85 0 uderza 2 razy
176   Giga Drain 75 100 100 Regeneruje 50% zadanych obrażeń.
177   Giga Impact 150 90 0 2 turowy (najpierw cios potem odpoczywa)
178   Grass Knot 0 100 0 0,1-9,9 kg - 20 moc
10,0 - 24,9 - 40 moc
25 - 49,9 - 60 moc
50,0 - 99,9 - 100 moc
120 lub wiece - 120 moc
179   Grass Pledge 80 100 0 Podobnie jak Fire Pledge
180   Grass Whistle 0 55 100 Usypia, jeśli trafi.
181   Gravity 0 0 100 Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza. Działa przez 5 tur
182   Growl 0 0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 1 stopień.
183   Growth 0 0 100 Zwiększa atak i sp a o 1 stopień.
184   Grudge 0 0 100 Atak którym pokonał usera, PP zostaje wyzerowane.
185   Guard Split 0 0 100 Liczy średnią usera z obrony i spo.
186   Guard Swap 0 0 100 Zamienia z przeciwnikiem obrone i spo
187   Guillotine 10000 10 0 Atak K.O.
188   Gunk Shot 120 80 30 30% szans na zatrucie.
189   Gust 40 100 0 Zadaje obrażenia. Może trafić jeśli przeciwnik użył Fly, Bounce i Sky Drop
190   Gyro Ball 0 100 0 moc=25x(speed cela/speed usera) maks 150 moc
191   Hail 0 0 100 sprawia że zaczyna padać grad - "pogoda"
192   Hammer Arm 100 90 100 Zmniejsza szybkość używającego o 1 poziom.
193   Harden 0 0 100 Zwiększa obronę o 1 poziom.
194   Haze 0 0 100 Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
195   Head Charge 120 100 0 25% recoila
196   Head Smash 150 90 100 50% recoila.
197   Headbutt 70 100 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
198   Heal Ball 0 0 100 Leczy zmiany statusów.
199   Heal Block 0 0 100 Blokuje leczenie u przeciwnika.
200   Heal Order 0 0 100 Leczy 50% hp używającemu.
201   Heal Pulse 0 0 100 Leczy 50% hp używającemu.
202   Healing Wish 0 0 100 Leczy 50% hp i usuwa zmiany statusu używającemu.
203   Heart Stomp 60 100 30 30% na potknięcie
204   Heart Swap 0 0 100 Zamienia się bonusami/karami do statystyk
205   Heat Crash 0 100 10 Moc zależy od ciężaru przeciwnika:
120 moc, jeśli ciężar przeciwnika jest mniejszy lub równy 20% naszej wagi
100 - wiecej niż 20% i mniej lub równo niż 25%
80 - więcej niż 25% i mniej lub równo 33,3%
60 - więcej niż 33,3% i mniej lub równo 50%
40 - więcej niż 50%
206   Heat Wave 95 90 10 10% szans na podpalenie.
207   Heavy Slam 0 100 0 Moc zależy od ciężaru przeciwnika:
120 moc, jeśli ciężar przeciwnika jest mniejszy lub równy 20% naszej wagi
100 - wiecej niż 20% i mniej lub równo niż 25%
80 - więcej niż 25% i mniej lub równo 33,3%
60 - więcej niż 33,3% i mniej lub równo 50%
40 - więcej niż 50%
208   Helping Hand 0 0 0 W walkach double i triple zwiększa moc ataków wybranego pokemona
209   Hex 65 90 0 Moc x2 jeśli jest pod wpływem podpalenia ect (status condition)
210   Hi Jump Kick 130 90 100 Jeśli nie trafi, 50% MaxHP zabiera
211   Hidden Power 60 100 0 Typ losowany z wszystkich dostępnych.
212   Hone Claws 0 0 100 Zwiększa atak i celność o 1 poziom.
213   Horn Attack 65 100 0 Zadaje obrażenia.
214   Horn Drill 100000 10 0 Atak K.O.
215   Horn Leech 75 100 0 50% zadanych obrażeń, zamienia w leczenie dla użytkownika
216   Howl 0 0 100 Zwiększa atak o 1 stopień.
217   Hurricane 110 70 30 Trafia podczas lotu (Fly, Bounce, Sky Drop)
218   Hydro Cannon 150 90 0 Odpoczywa w 2 rundzie regenerując siły.
219   Hydro Pump 120 80 0 Zadaje obrażenia.
220   Hyper Beam 150 90 0 Odpoczywa w 2 rundzie regenrując siły
221   Hyper Fang 80 90 10 10% szans na potknięcie.
222   Hyper Voice 90 100 0 Zadaje obrażenia.
223   Hypnosis 0 60 100 Usypia, jeśli trafi.
224   Ice Ball 30 90 10 Działanie podobne do Rollout. Atakuje przez 5 turn, każda tura moc x2, resetuje przy pudle i używa następnego ataku. Jeśli przeciwnik użył Defense Curl to moc x2
225   Ice Beam 90 100 10 10% szans na zamrożenie.
226   Ice Fang 65 95 10 10% szans na zamrożenie. Oraz jesli przeciwnik był już atakowany to 10% na potknięcie
227   Ice Punch 75 100 10 10% szans na zamrożenie.
228   Ice Shard 40 100 0 Zadaje obrażenia.
229   Icicle Crash 85 90 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
230   Icicle Spear 25 100 0 Atakuje 5x w rundzie. 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5.
231   Icy Wind 55 95 0 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
232   Imprison 0 0 100 Jeśli przeciwnik ma taki sam atak jak my, to nie będzie mógł go używać
233   Incinerate 60 100 0
234   Inferno 100 50 100 Podpala przeciwnika.
235   Ingrain 0 0 100 Leczy co runde 1/16 MaxHP do konca walki, nie może zostać wyrzucony z walki.
236   Iron Defense 0 0 100 Zwiększa obronę o 2 stopnie.
237   Iron Head 80 100 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
238   Iron Tail 100 75 10 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
239   Jump Kick 100 95 100 Jeśli nie trafi 1/8 MaksHP
240   Karate Chop 50 100 0 Zadaje obrażenia.
241   Kinesis 0 80 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1.
242   Knock Off 65 100 0 Wymusza użycie itemu
243   Last Resort 140 100 0 Można go użyć tylko jeśli ma 0 PP
244   Lava Plume 80 100 30 30% szans na podpalenie.
245   Leaf Blade 90 100 0 Zadaje obrażenia.
246   Leaf Storm 130 90 100 Obniża spec. atak użytkownika o 2 poziomy
247   Leaf Tornado 65 90 30 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom.
248   Leech Life 20 100 30 50% zadanych obrażeń do hp.
249   Leech Seed 0 90 100 Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 1/8HP zdrowia i regeneruje tyle używającemu. Nie działa na trawiaste
250   Leer 0 100 100 Obniża obronę przeciwnika o 1 poziom.
251   Lick 30 100 30 30% szans na sparaliżowanie.
252   Light Screen 0 0 100 Zmniejsza o połowe zadane obrażenia specjalne na 8 tur
253   Lock On 0 0 100 Następny atak zawsze trafi
254   Lovely Kiss 0 75 100 Usypia, jeśli trafi.
255   Low Kick 0 100 30 30% szans na oszołomienie przeciwnika. Moc zależy od wagi przeciwnika:
20 moc - 0,1 - 9,9 kg
40 - 10.0 - 24.9
60 - 25.0 - 49.9
80 - 50.0 - 99.9
100 - 100.0 - 199.9
120 - 200.0 lub wiecej
256   Low Sweep 65 100 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
257   Lucky Chant 0 0 100 Zwiększa o sp o i celność o 1 poziom.
258   Lundar Dance 0 0 0 User mdleje lecz następny pokemon jest w pełni wyleczony.
259   Luster Purge 70 100 50 50% na zmniejszenie sp.o przeciwnika o 1 poziom
260   Mach Punch 40 100 0 Zadaje obrażenia.
261   Magic Coat 0 0 100 Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku.
262   Magic Room 0 0 0 Na 5 tur blokuje działanie itemów
263   Magical Leaf 100 100 0 Zawsze trafia
264   Magma Storm 100 75 0 Zadaje 1/8MaksHP przez 2-5 tur
265   Magnet Bomb 60 100 0 Zadaje obrażenia. Zawsze trafia
266   Magnet Rise 0 0 100 Uodparnia na ataki ziemne. Na 5 tur
267   Magnitude zroznicowana 100 0 Od 10 do 150 losowo.
268   Me First 0 0 100 Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi.
269   Mean Look 0 0 0 Uniemożliwia ucieczke z pola walki
270   Meditate 0 0 100 Zwiększa atak o 1 poziom.
271   Mega Drain 40 100 100 Regeneruje 50% używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
272   Mega Kick 120 75 0 Zadaje obrażenia.
273   Mega Punch 80 85 0 Zadaje obrażenia.
274   Megahorn 120 85 0 Zadaje obrażenia.
275   Memento 0 100 100 Użytkownik mdleje i zmniejsza sp.a i atak przeciwnika o 2 poziomy
276   Metal Burst 0 100 0 Zwraca 1,5xobrażen zadanych poprzednim atakiem przez przeciwnika
277   Metal Claw 50 95 10 10% szans na zwiększenie ataku o 1 poziom.
278   Metal Sound 0 85 100 Zmniejsza sp.obronę przeciwnika o 2 poziomy.
279   Meteor Mash 95 90 20 20% szans na zwiększenie ataku o 1 poziom.
280   Metronome zalezna zalezne zalezna Używa losowego ataku. Typ celność, moc zależne od ataku, którego używamy.
281   Milk Drink 0 0 100 Regeneruje 50% hp.
282   Mimic 0 0 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki.
283   Mind Reader 0 0 100 Następny atak na pewno trafi
284   Minimize 0 0 100 Zwiększa uniki o 2 poziomy.
285   Miracle Eye 0 0 100 Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
286   Mirror Coat 0 0 100 Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
287   Mirror Move 0 0 100 Kopiuje ostatnie posuniecie przeciwnika.
288   Mirror Shot 65 95 30 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom.
289   Mist 0 0 100 Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. Przy atakach zadających obrażenia efekt zmiany stat też nie działa
290   Mist Ball 70 100 50 50% szans na obniżenie sp.a przeciwnika
291   Moonlight 0 0 100 W normalnej pogodzie 1/2HP, w słońcu pełne HP, inna pogoda 1/4HP
292   Morning Sun 0 0 100 Leczy 50% hp używającemu.
293   Mud Bomb 65 85 30 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom.
294   Mud Shot 55 95 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
295   Mud Sport 0 0 100 Zmniejsza siłę elektrycznych ataków o 67%.
296   Mud Slap 20 100 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1.
297   Muddy Water 90 85 30 30% szans na zmniejszenie celności o 1 poziom.
298   Nasty Plot 0 0 100 Podnosi spa używającego o 2 poziomy.
299   Natural Gift 0 0 0 Moc typ i celności określe się na podstawie trzymanej jagody
300   Nature Power 0 0 0 Używa ataku zależnie od terenu na jakim się znajduje. http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Nature_Power_(move)
301   Needle Arm 60 100 30 30% szans na potknięcie
302   Night Daze 85 95 40 40$ szans na zmniejszenie celności o 1 poziom
303   Night Shade zroznicowana 100 0 Zależy od poziomu używającego np. 20 poziom-20 mocy.
304   Night Slash 70 100 0 Zadaje obrażenia.
305   Nightmare 0 0 0 Jeśli przeciwnik śpi, traci 25% aktualnego zdrowia co rundę.
306   Octazooka 65 85 50 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o 1 poziom.
307   Odor Sleuth 0 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
308   Ominous Wind 60 100 10 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk prócz celności i uniku.
309   Outrage 120 100 0 Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie.
310   Overheat 130 90 0 Zmniejsza sp. atak używającego o 2 poziomy.
311   Pain Split 0 0 0 Sumuje HP usera i przeciwnika i oddaje im po połowie
312   Pay Day 40 100 100 Za każde użycie dodaje niewielka ilość Y.
313   Payback 50 100 0 Jeśli użytkownik zaatakuje szybciej moc x2
314   Peck 35 100 0 Zadaje obrażenia.
315   Perish Song 0 0 0 Wszystkie pokemony po 3 turach padają.
316   Petal Dance 120 100 100 Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używjący popada w otępienie.
317   Pin Misile 25 95 0 Atakuje 5 razy w ciągu rundy. 37,5% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5
318   Pluck 60 100 100
319   Poison Fang 65 100 50 50% szans na poważne zatrucie
320   Poison Gas 0 90 100 Zatruwa przeciwnika.
321   Poison Jab 80 100 30 30% szans na zatrucie.
322   Poison Sting 15 100 30 30% szans na zatrucie.
323   Poison Tail 50 100 10 10% szans na zatrucie
324   Poisonpowder 0 75 100 Zatruwa przeciwnika.
325   Pound 40 100 0 Zadaje obrażenia.
326   Powder Snow 40 100 10 10% szans na zamrożenie.
327   Power Gem 80 100 0 Zadaje obrażenia.
328   Power Split 0 0 0 Wylicza użytkownikowi średnią z ataku i spa.
329   Power Swap 0 0 0 Zamienia się z przecwnikiem sp.a i atakiem
330   Power Trick 0 0 0 Zamienia atak z obroną użytkownika
331   Power Whip 120 85 0 Zadaje obrażenia.
332   Present losowy 90 0 Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30 szans na atak o mocy 40, 40 szans na atak o mocy 80 i 10 szans na atak o mocy 120. Jest też 20 szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
333   Protect 0 0 100 Chroni używającego przed obrażeniami na 1 rundę.
334   Psybeam 65 100 10 10% szans na otępienie.
335   Psych Up 0 0 100 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia).
336   Psychic 90 100 10 10% szans na obniżenie sp. obrony przeciwnika.
337   Psycho Cut 70 100 0 Zadaje obrażenia.
338   Psychoshock 80 100 10 Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika.
339   Psystrike 100 100 100 Obliczana ilość zadanych obrażen jest na podstawie naszego spa i obrony przeciwnika.
340   Psywave 0 100 0 Moc zależna od poziomu używającego. Od 0, 5 poziomu używającego do 1, 5. Losowo.
341   Punishment 0 100 0 moc = 60+(20xilość poziomów stat zwiększonych). Maks moc 200. Przy liczeniu mocy nie bierze pod uwage celu i uników
342   Pursuit 40 100 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik, moc zwiększa się do 80.
343   Quash 0 0 100 Wybrany przeciwnik atakuje jako ostatni
344   Quick Attack 40 100 0 Zadaje obrażenia.
345   Quick Guard 0 0 100 Zwiększa obronę i sp. obronę o 1 poziom.
346   Quiver Dance 0 0 100 Zwiększa sp. atak, sp. obronę i szybkość używającego o 1 poziom.
347   Rage 20 100 100 Zwiększa atak o 1 poziom.
348   Rage Powder 0 0 0 W double skupia na sobie ataki przeciwników
349   Rain Dance 0 0 100 Powoduje opady deszczu
350   Rapid Spin 20 100 100 Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika.
351   Razor Leaf 55 95 0 Zadaje obrażenia.
352   Razor Shell 75 95 50 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
353   Razor Wind 80 100 0 2 turnowy. W pierwszej ładuje się potem atakuje
354   Recover 0 0 100 Regeneruje 50% hp używającemu.
355   Recycle 0 0 0 Zamienia sie trzymanymi itemami z przeciwnikiem
356   Reflect 0 0 100 Ataki fizyczne przez 5 tur, zadają 50% obrażen
357   Reflect Type 0 0 0 Zamienia się typami z przeciwnikiem
358   Refresh 0 0 100 Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie.
359   Relic Song 75 100 10 10% szans na uśpienie przeciwnika.
360   Rest 0 0 100 Usypiamy na 1 rundę + 1 na obudzenie się, regenerujemy 100% aktualnego hp.
361   Retaliate 70 100 0 Zadaje obrażenia.
362   Return zroznicowana 100 0 Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
363   Revenge 60 100 0 Jeśli przeciwnika zadał już obrażenia to moc x2
364   Reversal 0 100 0 Moc zależna od zdrowia używającego.
71%-100% - 10 moc
36%-70% - 40
21-35%-80
11-20%-100
5%-10%-150
1HP-4%-200
365   Roar 0 0 0 Wyrzuca przeciwnika z walki
366   Roar Of Time 150 90 0 Odpoczywa w drugiej turze
367   Rock Blast 25 90 0 Atakuje 5 razy w ciągu rundy. 33.3% 2 i 3, 16,7% 4 i 5
368   Rock Climb 90 85 20 20% na otępienie
369   Rock Polish 0 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
370   Rock Slide 75 90 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
371   Rock Smash 40 100 50 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
372   Rock Throw 50 80 0 Zadaje obrażenia.
373   Rock Tomb 60 95 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 1 stopień.
374   Rock Wrecker 150 90 0 Odpoczywa w drugiej turze
375   Role Play 0 0 0 Zamienia ability
376   Rolling Kick 60 85 30 30% szans na potknięcie przeciwnika.
377   Rollout 0 90 0 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1, 5-2 raz.
Jeśli przeciwnik użył Defense Curl mox x2
378   Roost 0 0 100 Regeneruje 50% hp używającemu. jeśli przeciwnik ma typ lot to na czas użycie roosta traci go
379   Round 60 100 0 Zadaje obrażenia.
380   Sacred Fire 100 95 50 50% na podpalenie, jeśli użytkownik jest zamrożony to rozmarza
381   Sacred Sword 90 100 0 Ignoruje bonusy do obrony
382   Safeguard 0 0 100 Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan tj. paraliż, otępienie itd. na 5 tur
383   Sand Tomb 35 85 0 Więzi przeciwnika 4-5 rund zadając obrażenia i zabiera mu 1/8HP
384   Sand Attack 0 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1.
385   Sandstorm 0 0 0 Tworzy burze piaskową na 5 tur
386   Scald 80 100 30 30% szans na podpalenie
387   Scary Face 0 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
388   Scratch 40 100 0 Zadaje obrażenia.
389   Screech 0 0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o 2 poziomy.
390   Searing Shot 100 100 30 30% na podpalenie
391   Secret Power 70 100 30 Zależnie od terenu ma 30% na zrobienie czegoś http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Secret_Power_(move)
392   - 0 0 0
393   Seed Bomb 80 100 0 Zadaje obrażenia.
394   Seed Flare 120 85 40 40% na obniżenie sp.o o 2 poziomy u przeciwnika
395   Seismic Toss 0 100 0 lvl przeciwnika=ilość obrażen zadanych
396   Selfdestruct 200 100 100 30% recoila używającemu.
397   Shadow Ball 80 100 20 20% szans na obniżenie sp. obrony.
398   Shadow Blast 80 100 0
399   Shadow Blitz 40 100 0
400   Shadow Bolt 75 100 100 Paraliżuje przeciwnika
401   Shadow Break 75 100 0
402   Shadow Chill 75 100 10 10% na zamrożenie
403   Shadow Claw 70 100 0 Zadaje obrażenia.
404   Shadow Down 0 0 100 Obniża obrone przecinika o 2 poziomy
405   Shadow End 120 60 0 50% recoila
406   Shadow Fire 75 100 10 10% na podpalenie
407   Shadow Force 120 100 0 W pierwszej turze nietykalni w drugiej atakuje
408   Shadow Half 0 0 0 Obniża o połowe HP wszystkim pokom
409   Shadow Hold 0 80 0 Powstrzymuje przed wyrzuceniem użytkownika z walki
410   Shadow Mist 0 100 100 Obniża uniki przeciwnika o 2 poziomy
411   Shadow Panic 0 60 100 Otępia przeciwnika
412   Shadow Punch 60 100 0 Zadaje obrażenia.
413   Shadow Rave 70 100 0
414   Shadow Rush 90 100 0 25% recoila
415   Shadow Shed 0 100 0 Usuwa Safeguard, Reflect,Light Screen.
416   Shadow Sky 0 100 0 Wszystkim pokom nie-duchom zadaje obrażenia w postaci 1/16MaksHP
417   Shadow Sneak 40 100 0 Zadaje obrażenia.
418   Shadow Storm 95 100 0
419   Shadow Wave 50 100 0
420   Sharpen 0 0 100 Podnosi atak używającego o 1 poziom.
421   Sheer Cold 10000 10 0 Atak K.O.
422   Shell Smash 0 0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy.
423   Shift Gear 0 0 0 Zwiększa atak o 2 poziomy i speed o 1 poziom
424   Shock Wave 60 100 0 Zadaje obrażenia.
425   Signal Beam 75 100 0 10% szansy na otępienie przeciwnika.
426   Silver Wind 60 100 10 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników.
427   Simple Beam 0 100 0 Zmienia Ability na Simple
428   Sing 0 55 0 Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
429   Sketch 0 0 0 Kopiuje ostatni atak i zapamiętuje go na stałe
430   Skill Swap 0 0 0 Zamienia Ability
431   Skull Bash 130 100 100 W pierwszej turze zwiększa obrone o 1 poziom w drugiej atakuje
432   Sky Attack 140 90 30 Najpierw zbiera energie potem atakuje<br />
30% szans na potkniecie przeciwnika.
433   Sky Drop 60 100 0 2-turowy. W pierwszej rundzie leci (nietykalny) w drugiej atakuje
434   Sky Uppercut 85 95 0 Zadaje obrażenia.
435   Slack Off 0 0 100 Leczy 50% aktualnego hp używającemu.
436   Slam 80 75 0 Zadaje obrażenia.
437   Slash 70 100 0 Zadaje obrażenia.
438   Sleep Powder 0 75 100 Jeśli trafi usypia przeciwnika.
439   Sleep Talk 0 0 100 Jeśli użytkownik śpi, to atakuje losowym nauczonym atakiem.
440   Sludge 65 100 30 30% szans na zatrucie przeciwnika.
441   Sludge Bomb 90 100 30 30% szans na zatrucie przeciwnika.
442   Sludge Wave 95 100 100 100% szans na zatrucie przeciwnika.
443   Smack Down 50 100 0 Zadaje obrażenia.
444   SmelligSalt 70 100 0 Jeśli przeciwnik sparaliżowany, moc x2
445   Smog 30 70 40 40% szans na zatrucie przeciwnika.
446   SmokeScreen 0 100 0 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
447   Snarl 55 95 0 Zmniejsza sp.a przeciwnika o 1 poziom
448   Snatch 0 0 0 Kradnie efekt następnego ataku
449   Snore 50 100 0 Może zostać użyty tylko jak user śpi, 30% na potknięcie
450   Soak 0 100 0 Zmienia typ przeciwnika na wodny
451   Softboiled 0 0 100 Leczy 50% aktualnego hp używającemu.
452   SolarBeam 120 100 0 W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
453   SonicBoom 0 90 0 Zadaje obrażenia w postaci 20HP
454   Special Rend 100 95 0
455   Spark 65 100 30 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
456   Spider Web 0 0 100 Uniemożliwia ucieczke, nie działa na duch
457   Spike Cannon 20 100 0 Atakuje 5 razy na rundę.
458   Spikes 0 100 0 Pokemon wrzuca na pole kolce które ranią każdego następnego pokemona przeciwnika. Obrażenia zadawane są tylko w pierwszej rundzie. Kolcow można wrzucić 3x. 1x - zadaje 12,5% MaksHP, 2x 16,6% MaksHP, 3x 25% MaksHP. Obrażenia nie otrzymują pokemony latające.
459   Spin Slash 0 0 0
460   Spit Up 0 100 0 Moc zależy od ilości użytych Stocpile (atak)
1 Stocpile - 100 moc
2 Stocpile - 200 moc
3 Stocpile - 300 moc
461   Spite 0 100 0 Obniża PP ostatniego użytego ataku przez przeciwnika
462   Splash 0 70 0 Nic nie robi
463   Spore 0 100 0 Usypia przeciwnika.
464   Stealth Rock 0 0 0 Atak zadaje obrązenia gdy przeciwnik chce zmienić pokemona i obrażenia zależą od odporności przeciwnika:
0,3 - 3,125%HP
0,5-6,25%
1-12,5%
2-25%
4-50%
465   Steamroller 65 100 30 Jeśli przeciwnik użył minimize, moc x2 i nigdy nie spudłuje. 30% szans na potknięcie przeciwnika.
466   Steel Wing 70 90 10 10% szans na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom.
467   Stockpile 0 0 0 Zbiera energie przez 3 tury, ma wpływ na moc Spit Up
468   Stomp 65 100 30 30% szans na potknięcie przeciwnika. Jeśli przeciwnik użyl minimize, moc x2 i nigdy nie spudluje
469   Stone Edge 100 100 0 Zadaje obrażenia.
470   Stored Power 0 100 0 Moc=(20+{20xilosc stat zwiekszonyxilosc poziomów[maks 6]) maks moc 800
471   Storm Throw 60 100 0
472   Strength 80 100 0
473   String Shot 0 95 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziom.
474   Struggle 50 100 0 1/4 recoila. Używany gdy nie ma PP
475   Struggle Bug 50 100 100 Zmniejsza sp atak przeciwnika o 1 poziom.
476   Stun Spore 0 75 0 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. Nie działa na trawiaste i elektryczne
477   Submission 80 80 100 25% recoila.
478   Substitute 0 0 0 Używa 25% MaksHP i tworzy substytut z ilością HP jaką pok zużył+1HP. Ma on te same staty i typu, wszelkie ataki i zmiany stanu przyjmuje substytut, nie przyjmuje recoila (trafia w właściewego poka). Nie blokuje wszystkiego
479   Sucker Punch 80 100 0 Zadaje obrażenia.
480   Sunny Day 0 0 0 Wywołuje słoneczko na 5 tur (pogoda)
481   Super Fang 0 90 0 Obrażenia są w postaci połowy HP
482   Superpower 120 100 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o 1 poziom.
483   Supersonic 0 55 100 Jeśli trafi otępia.
484   Surf 90 100 0
485   Swagger 0 90 100 Zwiększa atak przeciwnika o 2 poziomy i otępia go.
486   Swallow 0 0 0 Leczy na podstawie Stockpile
1 Stockpile - 25% HP
2 Stockpile - 50% HP
3 Stockpile - 100% HP
487   Sweet Kiss 0 75 100 Otępia przeciwnika.
488   Sweet Scent 0 0 100 Zmniejsza uniki przeciwnika o 2 poziomy.
489   Swift 60 100 0 Nigdy nie pudłuje
490   Swiftscheroo 0 0 0 Zamienia trzymane itemy
491   Swords Dance 0 0 100 Zwiększa atak używającego o 2 poziomy.
492   Synchronize 120 100 0 Zadaje obrażenia.
493   Synthesis 0 0 100 Zależy od pogody i pory dnia. Rano i noc - 1/4HP, slonecznie 1/2HP, inne 1/8HP
494   Tackle 50 100 0 Zadaje obrażenia.
495   Tail Glow 0 0 100 Zwiększa sp atak używającego o 3 poziomy. Zwiększa tylko jak przyrost do tej statystyki nie jest większy niż 6
496   Tail Slap 25 85 100 Trafia do 5 razy w ciągu rundy. 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5
497   Tail Whip 0 100 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o 1 poziomy.
498   Tailwind 0 0 100 Podwaja Speeda na 5 tur
499   Take Down 90 85 100 25% recoila.
500   Taunt 0 0 100 Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych na 3 tury
501   Techno Blast 120 100 0 Zadaje obrażenia.
502   Teeter Dance 0 100 100 Otępia przeciwnika.
503   Telekinesis 0 100 100 Dodaje odpornośc na ziemie, Spikes, Toxic Spikes, Arena Trap. Inne ruchy oprócz KO zawsze trafiają
504   Teleport 0 0 50 Ucieka z pola walki, no chyba że jest w pułapce
505   Thief 60 100 100 Kradnie trzymany item
506   Thrash 120 100 100 Atakuje 2-3 rundy a następnie używający popada w otępienie.
507   Thunder 110 70 30 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
508   Thunder Fang 65 95 10 10% szans na sparaliżowanie i potkniecie przeciwnika.
509   Thunder Wave 0 100 100 Paraliżuje przeciwnika. Nie działa na elektryki
510   Thunderbolt 90 100 30 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Nie paraliżuje elektryczne
511   ThunderPunch 75 100 10 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
512   ThunderShock 40 100 10 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
513   Tickle 0 100 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o 1 poziom.
514   Torment 0 100 0 Nie pozwala na użycie tego samego ataku 2x pod rząd
515   Toxic 0 90 100 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Toxic_(move)
516   Toxic Spikes 0 100 25 Pierwszy atak zatruwa drugi zatruwa śmiertelnie. Działają na każdego następnego poka, nie działa na lot, stal i trujące
517   Transform 0 0 100 Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków i stat
518   Tri Attack 80 100 20 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
519   Trick 0 0 0 Zamienia trzymane itemy
520   Trick Room 0 0 0 Obniza speed pokemona który pierwszy zaatakuje
521   Triple Kick 10 90 100 Pierwszy kop ma moc 10, drugi 20, trzeci 30.
522   Trump Card 80 100 0 Zadaje obrażenia.
523   Twineedle 25 100 0 Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
524   Twister 40 100 0 20% na potkniecie. Trafia poki które są w locie (Fly, Bounce,Sky Drop) wtedy moc x2
525   U-turn 70 100 0 Wyrzuca przeciwnika z walki
526   Uproar 90 100 0 Atakuje 3 razy, coś jak Outrage tylko że nie otępia
527   V-Create 180 95 0 Obniża obrone, spo, speed uzytkownika o 1 poziom
528   Vacuum Wave 40 100 0 Zadaje obrażenia.
529   Vacuum-Cut 0 0 0
530   Venoshock 65 90 0 Uderza dwa razy na rundę, moc x2 jeśli przeciwnik jest otruty
531   Vertical Cut 0 0 0
532   Vice Grip 50 100 0 Zadaje obrażenia.
533   Vine Whip 45 100 0 Zadaje obrażenia.
534   Vital Throw 70 100 0 Zawsze trafia
535   Volt Swich 70 100 0 Wywala przeciwnika z walki
536   Volt Tackle 120 100 10 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. zadane obrażenia=recoil
537   Wake-Up Slap 70 100 0 jeśli przeciwnik śpi moc x2 ale budzi go
538   Water Gun 40 100 0 Zadaje obrażenia.
539   Water Pledge 80 100 0 Patrzaj Fire/Grass Pledge :P
540   Water Pulse 60 100 20 20% szans na otępienie przeciwnika.
541   Water Sport 0 0 100 Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków na 5 tur
542   Water Spout 0 100 0 moc=150*(obecne HP/maks HP)
543   Waterfall 80 100 20 20% na potkniecie
544   Whirlpool 35 85 100 Wiezi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 1/8HP jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył dive zadaje podwójne obrażenia.
545   Whirlwind 0 0 0 Wyrzuca przeciwnika z walki
546   Wide Guard 0 0 100 W double battle chroni swoich przed atakami które zadają wszystki obrażenia, np. Earthquake, Surf. Jeśli zostało użyte z powodzeniem, następny ruch Wide Guard ma 50% mniej szans na powodzenie.
547   Wide Slash 0 0 0
548   Wild Charge 90 100 100 25% recoila.
549   Will-O-Wisp 0 85 100 Jeśli trafi, podpala przeciwnika. Nie działa na ogniste
550   Wing Attack 60 100 0 Zadaje obrażenia.
551   Wish 0 0 100 W następnej turze leczy 50% HP
552   Withdraw 0 0 100 Zwiększa obronę używąjacego o 1 poziom.
553   Wonder Room 0 0 100 Użytkownik tworzy obszar, który utrzymuje się przez 5 tur. Obrona i Sp. Obrona wszystkich obecnych w nim Pokemonów zostają zamienione ze sobą.
554   Wood Hammer 120 100 100 obrażenia=recoil
555   Work Up 0 0 100 Zwiększa atak i sp a używającego o 1 stopien.
556   Worry Seed 0 100 0 Zmienia Ability na Insomnia
557   Wrap 15 90 100 Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 1/8 jego zdrowia.
558   Wring Out 0 100 0 moc = 120x(aktualne HP/makshp)
559   X-Scissor 80 100 0 Zadaje obrażenia.
560   Yawn 0 100 100 Usypia przeciwnika, jeśli trafi. Ale w rundzie w której został użyty jest tylko informacja, dopiero w następnej usypia. No chyba że został mu w miedzyczasie nadany inny status.
561   Zap Cannon 120 50 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
562   Zen Headbutt 80 90 20 20% szans na potkniecie
563   Blizzard 110 70 10 10% sznas na zamrożenie.
564   Glare 0 100 100 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
565   Avalanche 60 100 0 Zadaje obrażenia. Jesli użytkownik dostał jakieś obrażenia w danej rundzie moc x2
566   - 0 0 0 -
567   Volt Switch 70 100 0 Zadaje obrażenia.
568   -- 0 0 0
569   Flying Press 80 95 0 Minimize moc x2
570   Mat Block 0 0 0 Chroni przed atakami, prócz statusów
571   Belch 120 90 0 Zadaje obrażenia
572   Rototiller 0 0 0 Podnosi atak i sp. at. wszystkim trawiastym pokemonom
573   Sticky Web 0 0 0 Obniża prędkość o jeden poziom nie działa na lot
574   Fell Stinger 30 100 0 Jesli spowoduje śmierć przeciwnika zwiększa atak o 2 poziomy
575   Phantom Force 90 100 0 2 turowy, najpierw znika, potem atakuje. Przebija się przez Protect, Detect, Spiky Shed, King's Sheld, Mat Block
576   Trick-or-Treat 0 100 100 Dodaje typ ducha przeciwnikowi, nawet jak ma on już 2 typu.
577   Noble Roar 0 100 0 Obniża atak i sp. at. o 1 poziom.
578   Ion Deluge 0 0 0 Ataki typu normalnego, są elektryczne
579   Parabolic Charge 50 100 0 50% zadanych obrażen leczy
580   Forest's Curse 0 100 0 Dodaje trawiasty typ przeciwnikowi
584   Petal Blizzard 90 100 0 zadaje obrażenia
585   Freeze-Dry 70 100 0 10% na zamrożenie
586   Disarming Voice 40 100 0 zawsze trafia
588   Parting Shot 0 0 100 zmniejsza at. i sp. at
589   Draining Kiss 50 0 100 75% zadanych obrażen do HP
590   Crafty Shield 0 0 0 Chroni przed atakami statusowymi.
591   Flower Shield 0 0 0 Zwiększa obronę i sp. obronę wszystkim trawiastym pokemonom.
592   Grassy Terrain 0 0 0 odnawia 1/16 życia pod koniec każdej tury oraz wzmacnia typy ruchów typu trawiastego o 50%. Długość utrzymania się tego ruchu trwa 5 tur. Nie skutkuje na latających pokemonach oraz na pokemona które są pod wpływem Magnet Rise lub Telekinesis
593   Misty Terain 0 0 0 Chroni przed atakami statusowymi oraz obniża obrażenia ataków typu dragon. Nie działa na fairy
594   Electrify 0 30 0 Następny atak przeciwnika, typ będzie zmieniony na ele. ale tylko na ta ture
595   Play Rough 90 0 90 10% szans na zmiejszenie ataku u przeciwnika o 1 poziom
596   Fairy Wind 40 100 0 Zadaje obrażenia
597   Moonblast 95 100 0 10% szans na obniżenie spa o 1 poziom
598   Boomburst 140 100 0 Zadaje obrażenia wszystkim naokoło
599   Fairy Lock 0 0 0 Pokemon nie może uciec z pola walki
600   King's Shield 0 0 0 Blokuje przed atakiem przeciwnika za wyjątkiem statusowych
601   Play Nice 0 0 0 Obniża u przeciwnika atak o 1 poziom
602   Confide 0 0 0 obniza atak o jeden poziom
603   Diamond Storm 100 95 0 50% na podniesienie obrony o 1 poziom
604   Water Shuriken 15 100 0 33,3% na 2 i 3, 16,7% na 4 i 5
605   Mystical Fire 65 100 0 Obniża przeciwnika sp.a o 1 poziom
606   Spiky Shield 0 0 0 blokuje atak, który kontaktuje się z użytkownikiem, atakujący otrzymuje obrażenia równa 1/8 swej maksymalnej HP.
607   Aromatic Mist 0 0 0 Podnosi sp.oobronę o poziom
608   Eerie Impulse 0 100 0 Obniża o 2 poziomy sp. at u przeciwnika.
609   Venom Drench 0 100 0 Obniża o 1 poziom atak, sp. at. i szybkość zatrutego przeciwnika
610   Powder 0 100 0 jeśli po tym ataku przeciwnik użyje ognistego ataku to obniża mu o 25% HP i ten atak się nie udaje
611   Geomancy 0 0 0 Podnosi sp.at. sp. ob i szybkość o 2 poziomy
612   Magnetic Flux 0 0 0 Podnosi obronę i sp. ob. o poziom pokemonom ze ability plus i minus
613   Happy Hour 0 0 0 podwaja ilość nagród uzyskanych na koniec bitwy.
614   Electric Terrain 0 0 0 Sprawia że pokemony nie mogą zasnąć, zwiększa moc eletrycznych ataków o 50%, działa przez 5 tur
615   Dazzling Gleam 80 100 0 Zadaje obrażenia
616   Celebrate 0 0 0 nic nie robi
617   Baby-Doll Eyes 0 100 0 Zmniejsza atak przeciwnika o jeden poziom
618   Nuzzle 20 100 100 Praliżuje przy trafieniu
619   Hold Back 40 100 0 Ten atak nigdy nie pokona przeciwnika, zawsze zostawia mu 1 HP
620   Infestation 20 100 0 Przez 2-5 tur zabiera 1/8hp przeciwnikowi
621   Power-Up Punch 40 100 0 Zwiększa atak o 1 poziom
622   Oblivion Wing 80 100 0 75% obrażeń, leczy HP
623   Land's Wrath 90 100 0 zadaje obrazenia
624   Defog 0 100 0 Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom. Likwiduje Safeguard, Mist, Spikes, Toxic Spikes, Stealth Rock, Sticky Web, Light Screen i Reflect
625   Astonish 30 100 0 30% na spowodowanie podknięcia u przeciwnika, ale tylko jak Astonish uderzyło pierwsze.